گزارش پشت صحنه برنامه «لوبیا فردا زود بیا» که از شبكه آموزش پخش می‌شود

۴ دهه با عمو قناد

سارا روستاپور تهیه کننده مدرسه مهارتی ایران از این برنامه گفت؛

مدرسه‌ای پر از مهارت برای نوجوانان

«مدرسه مهارتی تابستانی ایران» عنوان یکی از برنامه‌های شبکه آموزش است که بخش‌های مختلف و کاربردی زیادی دارد.
کد خبر: ۱۳۳۵۸۹۰

به گزارش جام جم، این برنامه به تهیه‌کنندگی سارا روستاپور و مهرداد الفت روی آنتن می‌رود و در هر بخش از آن به آموزش یک مهارت کاربردی و جالب پرداخته می‌شود. تنوع آموزش‌ها در این برنامه از نکات جالب توجه آن است که باعث شده تا بتواند نگاه مخاطبان زیادی را از گروه سنی نوجوان که مخاطب هدف برنامه است تا بزرگ‌ترها را به خود جلب کند.

آشپزی، کابینت سازی، عکاسی، خیاطی، نقاشی روی پارچه، سنگ دوزی و هر هنری که به ذهنتان می‌رسد، در بازه‌های زمانی 10 روزه به بینندگان آموزش داده می‌شود.

روستاپور در گپی که با جام جم داشت درباره این مدرسه و نگاهی باعث شکل‌گیری بخش‌های مختلف آن شده بیان کرد: مدرسه‌ای که امروز می‌بینید و مهارت‌های آن به شکلی هستند که دخترانه و پسرانه ندارد و هر کسی می‌تواند بیننده آن باشد. علاوه بر اینها دو تا از مجریان جوان و متناسب با فضای برنامه را انتخاب کردیم. محمد میرزازاده و فاطمه شاه‌حسینی مجریان برنامه هستند.

وی با بیان اینکه طرح اولیه مدرسه برای شبکه آموزش بوده، اضافه کرد: با توجه به پیشنهاد شبکه و برای تعطیل نشدن مدرسه در تابستان ما تصمیم گرفتیم برای اولین بار برای نوجوانان، مدرسه مهارت محوری را داشته باشیم که باز هم در روزهای کشدار کرونایی به استقبال مخاطبانش برود. طرح اولیه این ماجرا پیشنهاد شبکه بود و در ادامه ما هم نظرات و طرح‌هایمان را ارائه دادیم تا در نهایت به برنامه‌ای که می‌‎بینید رسیدیم.

"مدرسه مهارتی تابستانی ایران" از شنبه تا پنجشنبه، ساعت 16 تا 18 روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.

فاطمه شهدوست/جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها