پوریا شکیبایی از تجربه اش گفت؛

بازیگر بدون تماشاگر هیچ است

پوریا شکیبایی که در همان نگاه اول همه را یاد پدرش می‌اندازد، مدت‌ها است که تصمیم گرفته تا راه خسروخان شکیبایی را ادامه دهد.
کد خبر: ۱۳۳۴۸۸۷

پوریا شکیبایی، به تازگی‌ مشغول سریال «برف بی صدا می‌بارد» شده است، مجموعه‌ای به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی که قرار است در 250 قسمت روی آنتن برود. حضور در مجموعه پر قسمت این چنینی هم از مواردی است که علاوه بر عوامل مجموعه برای بازیگران دشواری‌های خودش را دارد، موضوعی که شکیبایی درباره‌اش به جام جم گفت: به هر حال این اتفاقی است که همه ما با آن درگیر بودیم و هستیم اما با سکانداری پوریا آذربایجانی و درایت گروه منسجمی که دور هم جمع شده بودند در شرایطی قرار می‌گرفتیم که بتوانیم احساساتمان را پیدا کنیم. در کنار اینها من با حبیب قصه در حال زندگی کردن هستم و این شخصیت هر روز با من در جریان بوده و هست.

وی با ابراز امیدواری از اینکه بینندگان هم این مجموعه را دوست داشته باشند، افزود: چیزی که من از پدرم یاد گرفتم این است که بازیگر بدون تماشاگر هیچ ارزشی ندارد حالا هرچه قدر هم که می‌خواهد جایزه داشته باشد باز هم این تماشاگر است که تعیین می‌کند به این نقش چقدر خوب پرداخته شده است و من هم امیدوارم ثمره این تلاش‌ها را در نگاه مخاطبان ببینم.

«برف بی صدا می بارد» عنوان سریالی سه فصلی است که در دهه‌های ۶۰-۷۰ و ۹۰ روایت می شود.

فاطمه شهدوست/جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها