بهترین گجت‌ها برای کار و زندگی در روزهای کرونایی

خریدهای احتمالی شما در سال آینده

بهترین پرینترهای قابل‌حمل برای چاپ عکس در سال 2021

عکس شما حاضر است

اگر قرار باشد به سفر بروید و بخواهید وسایلتان را جمع کنید، قاعدتا پرینتر در فهرست شما قرار نخواهد داشت. اما به‌لطف پیشرفت همیشگی فناوری دیجیتال پرینترهای قابل حمل جدید نه‌تنها به‌خوبی می‌توانند خاطرات شما را تبدیل به قاب‌های ابدی کنند، بلکه آنقدر کوچک و جمع و جور شده‌اند که به سادگی در کیف و حتی جیب شما جا بگیرند. به‌علاوه این پرینترها امکانات ارتباطی متنوعی هم دارند و می‌توانند به‌سادگی به گوشی، تبلت یا کامپیوتر شما متصل شده و به‌سرعت فایل‌های موردنظر را تبدیل به تصاویر چاپ شده بکنند.
کد خبر: ۱۳۱۲۴۴۲
به گزارش جام جم آنلاین، در نهایت باید به گستره قیمتی متنوع و وجود مدل‌های مناسب برای بودجه‌های مختلف اشاره کنیم که باعث می‌شود دست کاربران برای انتخاب تا حد بسیار زیادی باز باشد. برای آشنایی بیشتر شما با این رده از محصولات، توانایی‌ها و ویژگی‌های آنها تصمیم گرفتیم برخی از بهترین پرینترهای قابل‌حمل امسال را با هم مقایسه کنیم.
 

برای حرفه‌ای‌ها در سفر

عکس شما حاضر است
 
چرا بخریم: کیفیت چاپ عالی، پشتیبانی خوب از دستگاه‌های هوشمند، ابعاد مناسب
چرا نخریم: قیمت بالا، وزن بالا و ابعاد بزرگ
 
پرینتر نیمه‌حرفه‌ای قابل‌حمل مدل Pixma TR150 شرکت کانون برای کسانی ساخته شده که در کنار کیفیت چاپ عالی برای فایل‌های گرافیکی و عکس، نیازمند جابه‌جا کردن آسان آن هم هستند. این پرینتر جمع‌وجور به شما امکان می‌دهد به‌سادگی و با اتصال بی‌سیم به گوشی هوشمند یا سایر دستگاه‌های اطراف متصل شده و به‌راحتی فایل‌های موردنظرتان را به‌صورت خالی یا در قالب‌های از پیش تعیین شده چاپ کنید. به‌علاوه امکان یکپارچه‌سازی این پرینتر و دستیارهای صوتی هوشمند مثل الکسا و گوگل‌ هوم هم وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تنها با فرامین صوتی کارشان را انجام دهند. البته این پرینتر قابل‌حمل تنها از این جهت در این دسته‌بندی قرار دارد که می‌توانید از آن با یک باتری قابل شارژ هم استفاده کنید، وگرنه وزن حدود 2کیلویی و ابعاد نه‌چندان کوچک آن باعث می‌شود بیشتر مناسب استفاده خانواده‌ها یا دفاتر اداری کوچک باشد. سرعت چاپ این پرینتر نسبتا پایین است و نمی‌تواند بیشتر از 5.5 تصویر رنگی را در دقیقه برای شما چاپ کند، هرچند کیفیت چاپ آن اینقدر بالاست که آن را به حرفه‌ای‌هایی که می‌خواهند همه‌جا به یک پرینتر دقیق و کارآمد دسترسی داشته باشند پیشنهاد کنیم.
 

 برای یک تجربه لذت‌بخش

عکس شما حاضر است

چرا بخریم: کاربری راحت، عدم نیاز به شارژ کارتریج پرینتر، پشتیبانی از اتصال به iOS و اندروید
چرا نخریم: ابعاد کوچک عکس چاپی

پرینتر Instax Mini Link شرکت فوجی از انتخاب‌های جذاب در بین پرینترهای قابل‌حمل فعلی به شمار می‌رود که بهترین انتخاب برای چاپ عکس‌های گرفته‌شده با گوشی‌های هوشمند است. یک مزیت اصلی این محصول، عدم نیاز به تعویض کارتریج پرینتر است که به‌لطف استفاده از نگاتیو فوری (مانند دوربین‌های فوری پولاروید) ممکن شده است. عکس‌ها روی فیلم‌های گلاسه فوری چاپ می‌شوند که به زیبایی و عمق بیشتر رنگ آنها کمک و قاب سفید دور هر عکس هم به‌خوبی فضای آن را مشخص می‌کند. البته می‌توانید در صورت تمایل از فیلم‌های مخصوص با ظاهر متفاوت نیز استفاده کنید. این پرینتر برای جلب نظر کاربران گوشی‌های هوشمند ساخته شده، پس جای تعجب ندارد که علاوه بر داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی کاربردی سازگاری مناسبی با اندروید و iOS دارد و به‌راحتی می‌توانید با هر گوشی‌ای با آن کار کنید. هرچند این ابعاد کوچک و فیلم‌های فوری مدل پولاروید نقطه ضعف اصلی این پرینتر است، چرا که شما را وادار به استفاده از یک قاب برای چاپ تمامی عکس‌ها می‌کند.
 

 جیبی و کارآمد

عکس شما حاضر است

چرا بخریم: کیفیت چاپ بالا، کاربری آسان، ابعاد کوچک و قابلیت حمل راحت، ارزش بالا دربرابر قیمت
چرا نخریم: هزینه بالای فیلم‌

این پرینتر کوچک و جیبی تنها وسیله‌ای برای چاپ عکس‌های فوری نیست، بلکه قابلیت‌های متعدد دیگری هم دارد که باعث می‌شود ارزش خرید بسیار بالایی دربرابر قیمتش پیدا کند. سرعت پرینت این محصول تنها 2 عکس در دقیقه است، اما کیفیت چاپ آن روی فیلم‌های اختصاصی این پرینتر آنقدر بالا است که ارزش این انتظار را داشته باشد. هرچند به‌دلیل نبود رنگ مشکی در جوهر این پرینتر، شاید تصاویر آنقدر که باید عمق نداشته باشند. ولی در عوض، عکس‌‌ها روی یک کاغذ مخصوص با قابلیت چسباندن آسان روی تمام سطوح چاپ می‌شوند که در نوع خود مزیت جالبی است. به‌علاوه نرم‌افزار اختصاصی این‌ پرینتر در کنار قابلیت پرینت با اتصال بی‌سیم یا به صورت آنلاین و ارائه ابزارهای کامل ویرایش تصویر، یک قابلیت جالب دیگر هم دارد که احتمالا خاص‌ترین ویژگی این محصول هم باشد. با استفاده از قابلیت Hyper photo می‌توانید از یک فریم از ویدئوی موردنظرتان عکس گرفته و آن را چاپ کنید. نکته اینجاست که هروقت در اپلیکیشن پرینتر دوربین گوشی را روی تصویر گرفته شده قرار دهید، ویدئوی اولیه در قاب همان عکس در نمایشگر گوشی پخش می‌شود. این قابلیت جالب مبتنی بر واقعیت افزوده به شما امکان می‌دهد آلبوم‌های عکسی با قاب‌های زنده داشته باشید که در نوع خود منحصر به‌ فرد است. تنها ایراد اساسی این پرینتر، قیمت نسبتا بالای فیلم‌های اختصاصی آن در مقایسه با سایر مدل‌های موجود در بازار است. هرچند وزن پایین، امکانات متعدد و قیمت مناسب آن باعث می‌شوند یکی از بهترین انتخاب‌ها در بین مدل‌های فعلی باشد.

 
خشایار مرید پور / ضمیمه کلیک روزنامه جام جم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها