طرد شدن می تواند سخت باشد. این می تواند شما را غمگین ، صدمه دیده ، متعجب یا عصبانی کند. به طور کلی ، طرد شدن به ندرت احساس خوبی دارد. بنابراین مردم چگونه با آن کنار می آیند؟ این صفحه واقعیت برای به اشتراک گذاشتن برخی از ابزارها و استراتژی ها برای کمک به شما در آماده سازی ، کنار آمدن با آن و بهبودی از پس زدن است.
کد خبر: ۱۲۹۳۵۴۸

چرا طرد شدن گاهی درد می کند؟

به گزارش جام جم آنلاین، درد صدمه می زند. این احساس اغلب شخصی است ، مثل اینکه ما به اندازه کافی برای کسی یا چیزی خوب نیستیم ، و این می تواند ما را به سمت بسیاری از افکار یا احساسات منفی دیگر در مورد خود سوق دهد. و گاهی اوقات این درد عاطفی می تواند در بدن ما شبیه درد جسمی باشد (به عنوان مثال ، احساس افتادن قلب ، سردرد یا احساس خواب آلودگی ، احساس افزایش احساس "جنگ یا گریز" و غیره).

یکی از راه های رهایی از رد ، آماده بودن برای آن است. این بدان معنا نیست که شما باید دیگر مراقب چیزها نباشید یا ریسک کنید. در عوض ، این به معنای تفکر در مورد این است که چرا چیزها و تجربیات را می خواهید ، وقتی نمی توانید داشته باشید به چه معناست و تشخیص اینکه در چه مواردی ممکن است به پشتیبانی نیاز داشته باشید تا در صورت رد شدن ، احساس تنهایی کمتری کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

تشخیص طرد شدن در زندگی شما.

شاید دوستان شما فیلمی را که می خواهید ببینید دوست ندارند ، یا شاید سگ همسایه شما وقتی می خواهید آن را نوازش کنید فرار می کند - ما دائماً طرد می شویم. شناختن و پذیرفتن راه های کمی که ممکن است رد شوید ، می تواند به شما کمک کند وقتی برای کارهای بزرگتر (مانند روابط ، شغل ها یا مدرسه) طرد می شوید ، راحت تر شود.

از ریسک پذیری بیاموزید.

رد می تواند هنگامی اتفاق بیفتد که ما ریسک کنیم و آنچه را که می خواهیم بخواهیم ، بنابراین قرار دادن خود در آنجا با روش های کم خطر می تواند به شما کمک کند تا یاد بگیرید که چگونه طرد شدن احساس می شود و چگونگی کنترل آن. چیزی را از یکی از دوستان خود قرض بگیرید یا از رستوران مورد علاقه خود بپرسید که آیا آنها استخدام می کنند یا خیر. اگر طرد شدید ، در مورد تجربه تأمل کنید.

 

رد می تواند صدمه ببیند زیرا ما انرژی زیادی را صرف این باور می کنیم که قرار است کارها به روشی خاص پیش برود یا اینکه یک چیز مورد نظر ما برای خوشبخت شدن ما ضروری است. اما انجام این کار می تواند ما را از سایر احتمالات غیرمنتظره یا مهیج منصرف کند. اگرچه قرار دادن انرژی برای یک رابطه خوب است ، اما قرار دادن انرژی برای دوستی یا سرگرمی نیز خوب است تا برای خوشبختی خود فشار زیادی به یک نفر وارد نکنید.

با دیگران در مورد طرد شدن صحبت کنید.

دانستن اینکه افراد دیگر نیز همین اتفاق را پشت سر گذاشته اند و افرادی در زندگی شما هستند که از شما حمایت خواهند کرد ، می تواند نگرانی در مورد طرد شدن را کمتر اتفاق فاجعه آمیز جلوه دهد.

وقت بگذارید تا آرام شوید.

بهتر است کمی از شخصی که شما را رد کرده است فاصله بگیرید. اگر صدمه دیده باشد یا احساس عصبانیت کنید ، این امر می تواند اهمیت ویژه ای داشته باشد تا کاری را انجام ندهید یا نگویید که پشیمان شوید. صدمه زدن به آنها ممکن است در لحظه احساس رضایت داشته باشد ، اما در طولانی مدت کمکی نخواهد کرد.

به خودتان اجازه دهید همه احساساتی را که احساس می کنید احساس کنید.

هیچ روشی صحیح برای احساس هنگامی که طرد شده اید وجود ندارد. برخی از افراد احساس ناامیدی ، غم ، عصبانیت و غیره می کنند - همه این احساسات معتبر هستند. به یاد داشته باشید ، پرستاری از احساسات خود مسئولیت شماست. نیازی به پشتیبانی نیست ، اما افراد دیگری را که می توانید به آنها مراجعه کنید در نظر بگیرید به جای اینکه فردی که شما را رد کرده است با احساسات خود کنار بیاورد.

خود را با افراد حامی محاصره کنید.

بودن در کنار افرادی که باعث می شوند احساس خوبی داشته باشید و به شما اهمیت می دهند می تواند بسیار مفید باشد. این که کسی شما را رد کرده به این معنی نیست که افراد زیادی شما را قبول می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها