نقش پدر در حجاب دختر

تاثیر پدر بر حجاب دختر

ازدواج کردن، سبب می‌شود تا در این دنیا صاحب آرامش باشیم و زمینه را برای داشتن عاقبت خوب هم فراهم می کند. به شرطی که ازدواج آنها عاقلانه باشد.
کد خبر: ۱۲۹۲۵۹۳

ثمرات ازدواج

به گزارش جام جم آنلاین ثمرات ازدواج عبارت اند از :

  1. تسکین و آرامش روح 


    آرامش روح اضطراب را از بین می برد.
  2. دوری از شیطان 


    روایت داریم که عذاب برادران شیطان هستند چون زمینه گناه برای آنها فراهم است.

    ثمرات ازدواج
  3. جایگاه اجتماعی

     
    این آقا همسر دارد و بالاخره فامیل یک جور دیگر رویش حساب می کنند و با یک دید دیگر به این آقا نگاه می کنند چون این فرد حالا دارای یک خانواده مستقل و درک و فهم بالاتری است و در نتیجه جایگاه اجتماعی بالاتری نسبت به مجرد ها دارد.

  4. مسولیت پذیری


    وقتی ما بزاریم این جوان 24ساله خودش به خرید رود خودش پول در بیاورد این مسولیت پذیری است که در این فرد شکل می گیرد.

  5. استقلال مالی


    حالا اگر ما یک کمی هم کمک مالی به فرزندانمان کنیم اشکالی ندارد حتی به صورت کم هم باشد ولو 10 درصد روی پای خو بایستد چون فرزند واجب النفقه است ولی یک جاهایی هم باید استقلال مالی داشته باشد اصلا این کار ثواب دارد چقدر ما ثواب داریم برای کسی که ازدواج می کند نماز کسی که متاهل است چقدر از مجرد بالاتر است شیطان از این شخص دور است روایت داریم که نسل پاک در این وضع که ما کاهش نسل را داریم با این کار ترویج نسل مسلمان در دنیا صورت میگیرد و افزایش پیدا می کند امنیت اجتماعی که برای این فرد صورت می گیرد و جامعه از هم نمی پاشد و رابطه های نامشروع کم می شود و مسونیت از انحراف و غیره و اگر بخواهیم اشاره کنیم موارد بسیار زیادی هست که ما فقط به این چند نکته پرداختیم.

    برگرفته از سخنرانی استاد رفیعی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها