آرامش روحی یک حالت هماهنگی با خود و با همه دنیا است. اما مهمتر از همه ، سفارش یک تعادل است. اگر روح را با یک ساز موسیقی مقایسه کنیم ، آنگاه حالت آرامش درونی هنگامی است که سیم های روح به طور هماهنگ و طبیعی به صدا در می آیند. صدا برای همه زیبا و دلنشین است! اما هنگامی که تنش و هیاهو داشته باشیم ، موسیقی متشنج ، غیرطبیعی و ناخوشایند خواهد بود.
آرامش روحی یک حالت هماهنگی با خود و با همه دنیا است. اما مهمتر از همه ، سفارش یک تعادل است. اگر روح را با یک ساز موسیقی مقایسه کنیم ، آنگاه حالت آرامش درونی هنگامی است که سیم های روح به طور هماهنگ و طبیعی به صدا در می آیند. صدا برای همه زیبا و دلنشین است! اما هنگامی که تنش و هیاهو داشته باشیم ، موسیقی متشنج ، غیرطبیعی و ناخوشایند خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۸۹۳۳۹

به گزارش جام جم آنلاین، با آرامش خاطر ، سرشار از انرژی و روحیه خوب هستیم! ما به طور کارآمد در برابر بیماری ها و نگرش بد دیگران مقاومت می کنیم و در انجام هر کاری بهتر هستیم. ما خلاق تر می شویم ما بهتر تجزیه و تحلیل می کنیم و مشکلات را سریعتر حل می کنیم. وقتی آرامش خاطر ما را ترک می کند ، و از تعادل خارج می شویم ، انرژی افت می کند ، افسردگی و بیماری را جذب می کنیم. در طول استرس درونی ، ما آنچنان که دوست داریم دریافت نمی کنیم و اشتباهات بیشتری مرتکب می شویم.

 

هر وقت به محض عصبانی شدن ، بیهوده سر و صدا کردن ، یا افتادن در افسردگی و ... مواجه می شویم ، به نظر می رسد انرژی گرانبهایی از رگ روح خود می ریزیم. این انرژی به چالش کشیدن برای دوباره پر کردن است! قبل از دفعه بعد دو بار فکر کنید ، بی احتیاط ، از خود دور شوید ، عصبی شوید ، عصبانی شوید ، منفی فکر کنید ، فکر کنید ، صحبت کنید و در مورد آن بیهوده سر و صدا کنید.

 

آرامش خاطر برای فرد یک حالت طبیعی است. به همین دلیل است که برای ما بسیار لازم و پسندیده است! وقتی ناپدید می شود ، احساس ناراحتی و عدم اطمینان می کنیم. در ضمیر ناخودآگاه ، ما می خواهیم به این حالت برگردیم. تمایل به "خود بودن" یا قدم زدن در پارک برای بازگرداندن هماهنگی معنوی وجود دارد.

چرا به آرامش خاطر نیاز داریم؟

آرامش درونی ذهن توسط بسیاری از افراد با رخوت ، تنبلی یا بی علاقگی اشتباه گرفته می شود. اما اینطور نیست! با حفظ آرامش درونی می توانید یک فعالیت خارجی فعال داشته باشید. هنگامی که در حالت آرامش درونی قرار دارید ، یک رویداد حتی ، به عنوان یک قاعده ، به نظر می رسد که ترتیب بهتری داشته باشد. این وضعیتی است که در آن جمع شده اید ، آگاه هستید و توجه دارید.

 

فقط در درون خود می توانید آرامش و اطمینان پیدا کنید. در جهان پیرامون ما هیچ صلح و ثباتی وجود ندارد و همه چیز در اطراف در وضعیت تغییرپذیری مداوم است. چگونه می توانیم با غیرقابل پیش بینی بودن زندگی کنار بیاییم؟ فقط با پذیرش آن! به خود بگویید: "من آماده همه شگفتی ها هستم و با وضوح آرام آنها را ملاقات می کنم." تصمیم بگیرید: "هر اتفاقی بیفتد ، می توانم آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهم." آنچه در اطراف اتفاق می افتد خیلی مهم نیست ، آنچه در داخل اتفاق می افتد ضروری است! کشتی وقتی در آب باشد غرق نمی شود و وقتی آب در آن قرار دارد می ریزد. هرچه غوغا و هرج و مرج کنید ، حفظ آرامش روحی درونی بسیار مهمتر است.

 

چگونه تحت هر شرایطی ذهن را در آرامش نگه داریم؟

 

  • همه چیز را همانطور که هست بگیرید؛ این به شما راحتی می دهد. بیاموزید که افراد و شرایط را همانطور که هستند بپذیرید ، بدون اینکه بخواهید با معیارها و خواسته های آنها سازگار شوید. همچنین یاد بگیرید که خودتان را همانطور که هستید ، با تمام اشتباهات و کاستی ها بپذیرید و دوست داشته باشید!

 

  • تمرکز توجه را از محرک بردارید و آن را بر روی خودتان ، دنیای درونی خود ، احساسات بدن متمرکز کنید. چکیده از عوامل خارجی و محرک ها.

 

  • آرامش عمیق. اضطراب ، عجله ، عصبانیت ، کینه و ... را از بین ببرید اگر در بدن تنش وجود دارد ، آن را برطرف کنید. درونی آرام باشید!

 

  • نفس کشیدن. نفس خود را تماشا کنید نفس به طور مساوی و آرام ، با سینه پر. بازدم نباید در مدت زمان استنشاق کوتاهتر باشد. نفس عمیق بکشید و نفس خود را بیرون دهید. نفس کشیدن را به طور یکنواخت و اندازه گیری کنید.

 

  • اطلاع. تا آنجا که ممکن است هوشیار باشید.

 

  • مثبت فکر کنید. از ایجاد افکار منفی دست بردارید و اگر چنین افرادی هنوز به آگاهی راه پیدا کرده اند ، پس آنها را تماشا کنید ، ببینید که چگونه شما را ترک می کنند و حل می شوند ، مانند امواج سنگی که به دریاچه پرتاب می شود. سعی کنید به دیگران ، در مورد خود ، در مورد زندگی خوب فکر کنید.

چگونه آرامش خاطر داشته باشیم؟

  • اعتماد به نفس. به خود اطمینان داشته باشید. خود را تشویق کنید به خود بگویید ، "من موفق خواهم شد."

 

  • لبخند. اغلب لبخند بزنید. لبخند بزنید که همیشه در آینه نگاه کنید ، با دیگران ارتباط برقرار کنید. از قلب لبخند بزنید و روحیه شادی داشته باشید. با همه چیز با شوخ طبعی رفتار کنید!

 

  • بدون افکار غیرضروری باشید. در لحظه فعلی حضور داشته باشید. نظاره گر باشید. حوادث در حال وقوع را حذف کنید بدون احساسات ، علل وقایع را ردیابی کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها