
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، فیسبوک حدوداً دو ماه قبل امکان درخواست مالکیت بر عکسها را با حضور عده کمی از کاربران به شکل آزمایشی آغاز کرد و حالا میخواهد این سرویس را در اختیار همه ادمینها قرار دهد. از این پس تولیدکنندگان محتوا و برندهای بیشتری میتوانند به خاطر بازنشر ویدیوها یا عکسهای خود در فیسبوک یا اینستاگرام نسبت به حذف آنها اقدام کنند.
فیسبوک حالا دسترسی به ابزار Rights Manager را برای ادمین پیجها امکان پذیر کرده است. تولیدکنندگان محتوا به کمک این ابزار میتوانند محتواهای خود را کپی رایت کرده و تصاویر، ویدیوها یا آهنگهای بازنشر شده خود در فیسبوک و اینستاگرام را ردیابی و آنها را حذف کنند
امکان پذیر شدن ردیابی تصاویر و ادعای مالکیت بر آنها تغییر بزرگی برای فیسبوک محسوب میشود خصوصاً اینکه حالا کاربران بیشتری میتوانند از این قابلیت بهرهمند شوند. پیشبینی میشود این قابلیت بیشترین تأثیر را بر اینستاگرام بگذارد چرا که بسیاری از پروفایلها تصاویری که متعلق به آنها نیست را بدون اجازه بازنشر میکنند.
اما حالا با دسترسی پروفایلهای بیشتر به ابزار ادعای مالکیت احتمالا آمار حذف تصاویر از این پلتفرم افزایش و آمار تصاویر بازنشر شده کاهش خواهد یافت. طبیعتاً عکاسان، هنرمندان و موسیقی دانان از این سیاست نفع خواهند برد و از آن سو پروفایلهایی که به بازنشر محتواها وابسته هستند خسارت خواهند دید.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
«جامجم» در گفتوگو با عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به بررسی اثرات منفی حفر چاههای عمیق میپردازد
سخنگوی صنعت آب در گفتوگو با جامجم: