بهترین رژیم محصولات مراقبتی و زیبایی پوست صورت

بالاخره روزی می‌رسد که خودتان را در آینه نگاه می‌کنید و متوجه چروک و لکه‌هایی می‌شوید که تا چند وقت پیش اثری از آن‌ها نبود. سالخوردگی یک فرآیند فیزیولوژیک است که به همه ما ارث می‌رسد؛ اما حالا که تامین رژیم مناسب برای پوست صورت تا این حد دم دستی و در دسترس شده چرا این روند طبیعی را به تعویق نیندازیم؟
کد خبر: ۱۲۸۱۹۱۰

پوست صورت حساس‌‌ترین پوست را در مقایسه با سایر بخش‌های بدن دارد. شاید اگر بخواهید رژیم درمانی پوست صورتتان را شرح دهید کرم دور چشم اولین فاکتوری باشد که به ذهنتان برسد اما این تمام نیازهای تغذیه‌ای پوست ما نیست و از طرفی هر نوع کرم یا محصول مراقبتی زیبایی آن تاثیری که می‌خواهیم را ندارد.

بهترین رژیم محصولات مراقبتی و زیبایی پوست صورت

مراقبت از پوست صورت را همین حالا آغاز کنید!

هر چقدر که تا به حال در مراقبت نسبت به پوست صورتتان بی توجه بوده‌اید کافی است. اگر تا به حال به جای اسکراب صورت استاندارد از صابون و پاک کننده‌های قلیایی استفاده می‌کردید همین حالا همه چیز را متوقف کنید. پوست صورت شما نقش مهمی در زیبایی و اعتماد به نفسی که دارید ایفا می‌کند و اولین تاثیرگذاری‌ها از برخوردهای چهره به چهره آغاز می‌شود.

وقتی که سخن از مراقبت‌های پوست صورت به میان می‌آید ذهن‌ها به سمت دستگاه‌های گران قیمت و عملیات‌های خاص زیبایی متوجه می‌شود. اما نگهداری از پوست صورت با انواع محصولات زیبایی، رعایت اصول شستشو و مرطوب نگه داشتن با کرم‌های آبرسان و البته رویکردی پیشگیرانه منطقی‌تر است.

پوستتان را با اسکراب صورت ضد ضربه کنید

پاک‌سازی کامل اولین قدم در یک برنامه مراقبت پوست موثر است. پاکسازی به معنی حذف آلودگی، عرق، سبوم و مواد آرایشی از پوست است. بنابراین اولین گام آماده کردن پوست و عاری کردن آن از آلودگی‌های محیطی به منظور تقویت و شروع رژیم مراقبتی مناسب است.

اسکراب صورت یک واژه عمومی است که برای پاکسازی پوست استفاده می‌شود؛ اما در میان محصولات پاک کننده منظور از اسکراب لایه برداری است که بتواند لایه‌های شاخی، مرده و آسیب دیده را بزداید؛ بدون آن که به تکنیک‌های زیبایی نظیر میکرودرم و مراجعه به این مراکز نیاز داشته باشید.

اسکراب‌ها معمولا دانه‌های فعالی برای لایه برداری از پوست دارند و با عصاره‌های مختلف و ویتامین‌ها غنی می‌شوند. قبل از این که بخواهید هر نوع کرم تقویتی و آبرسان را روی پوستتان قرار دهید ابتدا با لایه بردار موضع را شستشو دهید.

فراموش نکنید که استفاده دائمی از کرم‌های لایه بردار برای پوست‌ های خشک توصیه نمی‌شود. ضمنا اگر پوست چربی دارید باید از محصولاتی استفاده کنید که چربی پوست را کنترل کنند. در راهنمای خرید سایت به‌نظر میزان تاثیرگذاری این محصولات، فاکتورهای محرک و سرعت اثربخشی آن‌ها بررسی شده است. بعد از اسکراب بدون اتلاف وقت رژیم غذایی پوستتان را شروع کنید.

شروع رژیم پوست صورت با کرم دور چشم

اولین جایی که چین و چروک و تیرگی آن جلب توجه می‌کند دور چشم است و چشم هم تاثیر گذاری مستقیمی روی ارتباطات ما با دنیای بیرون دارد. شاید حساس‌ترین نقطه از بدن که پوست بسیار لطیفی دارد دور چشم باشد و به همین دلیل است که تغییرات این ناحیه به سادگی برگشت پذیر نیستند. پس بهترین راه پیشگیری با کرم‌های دور چشم است.

هر کسی دیدگاه خاص خود را درباره استفاده از کرم دور چشم دارد. در حالی که خیلی‌ها با رویکرد پیشگیرانه مصرف کرم‌های مخصوص دور چشم را از سن پایین شروع می‌کنند، برخی معتقدند نباید پوست را به این مواد از سن پایین عادت داد. بالاخره کدام دیدگاه برای شروع مراقبت پوست دور چشم درست است؟

استفاده از کرم دور چشم از سن بلوغ با تاثیر گذاری مستقیم روی کلاژن سازی و آبرسانی پوست دور چشم توجیه می‌شود. کرم‌های مراقبت از پوست دور چشم تنوع زیادی دارند؛ اما لزوما گران قیمت‌ترین کرم بهترین نیست.

خرید کرم مناسب برای دور چشم بر اساس ترکیبات و فاکتورهایی صورت می‌گیرد که در راهنمای خرید سایت به‌نظر (www.behnazar.com) بر اساس نیازهای تغذیه‌ای پوست تدوین شده‌اند. فقط کافی است نقاط ضعف و قوت برندهای مختلف را مرور و ارزش خرید آن‌ها را بررسی کنید.

حفظ رطوبت پوست با انواع کرم ‌های آبرسان

ادامه رژیم غذایی و مراقبتی از پوست صورت با انواع کرم‌های آبرسان دنبال می‌شود. کرم‌هایی که استفاده از آن‌ها سن و سال نمی‌شناسد و اگر به صورت مداوم از آن‌ها استفاده شود سلول‌های صورت دیرتر از کارافتاده می‌شوند.

خرید کرم آبرسان مناسب برای صورت با این اصول صورت می‌گیرد: پوست شما برای جوانی نیاز به رطوبت مازاد دارد تا آسیب‌های ناشی از آب و هوا و سبک زندگی غلط را جبران کند. بنابراین هر برندی که مدعی تولید یک محصول آبرسان است لزوما برای پوست شما مناسب نیست.

آبرسان‌ها تفاوت ویژه‌ای با کرم‌های مرطوب کننده دارند و آن ترکیبات روغنی، چرب و گاه سنگینی است که هر برند طبق فرمولاسیون ویژه خود استفاده می‌کند. این در حالی است که کرم‌های آبرسان بدون توجه به نوع پوست برای حفظ رطوبت و طراوتی که با افزایش سن کاهش می‌یابد ضروری هستند.

در میان محصولات آبرسان هیالورونیک اسید و ترکیبات حاوی آن بیش‌ترین رطوبت رسانی را به پوست دارند. این که دقیقا یک محصول خاصیت آبرسانی دارد یا رطوبت رسانی را باید با مرور ترکیبات آن تشخیص دهید.

در راهنمای خرید سایت به‌نظر (www.behnazar.com) لیست کاملی از تمام ترکیبات آبرسانی که در محصولات روز بازار استفاده می‌شوند گردآوری شده است. حتی اگر به یک برند و ارزش خرید آن اعتماد ندارید می‌توانید با بررسی این فاکتورها از خاصیت آبرسانی محصول مطمئن شوید.

ادامه محافظت از پوست با انواع ضد آفتاب

مراقبت روزانه از پوست نه فقط در محیط‌های بسته و منزل، بلکه در خارج از منزل و زمانی که حتی هوا بارانی است ادامه می‌یابد. در این مرحله این ضد آفتاب‌ها هستند که برای محافظت از پوست ما در برابر اشعه‌های مضر خورشید وارد میدان می‌شوند.

ضد آفتاب‌ها با دو فاکتور طیف پوشش و SPF تولید می‌شوند. درباره تصمیم گیری پیرامون انتخاب این دو فاکتور عجولانه تصمیم نگیرید و از راهنمای سایت به‌نظر برای انتخاب محصولی که با پوستتان سازگاری دارد استفاده کنید.

برخی از ضد آفتاب‌های پوست قابلیت مرطوب کنندگی نیز دارند. توصیه ما استفاده از مدل‌های فاقد چربی، سبک و فاقد رنگ است. ضمن این که بعد از هر بار استفاده از ضد آفتاب بهتر است پوست صورت را با پاک کننده‌های ملایم و غیر قلیایی شستشو دهید.

احیای شبانه پوست صورت با کرم‌های لیفتینگ

استراحت شبانه بهترین زمان برای تکمیل کردن رژیم غذایی پوست صورت است. در این لحظه همزمان می‌توانید پوست دور چشم را با کرم‌های مخصوص دور چشم مرطوب کنید، پوست صورت را با آبرسان‌های مخصوص شاداب و خلاصه تمام مراحلی که در روز انجام دادید را تکرار و تکرار کنید.

گام آخر بعد از انجام تمام مراحل گفته شده استفاده از محصولات لیفتینگ است. برای لیفت صورت انواع برس‌ها، ماساژورها و کرم‌های مخصوص لیفتینگ را بر اساس حساسیت پوستی انتخاب کنید.

سخن آخر

راز حفظ زیبایی و جوان سازی پوست تداوم در مراقبت روزانه از صورت با انواع اسکراب، کرم دور چشم و کرم‌های آبرسان است. این برنامه غذایی را می‌توانید با انواع ماسک‌های طبیعی خانگی تکمیل کنید و برای استفاده مداوم محصولات گیاهی را در اولویت قرار دهید.

اولویت شما برای مراقبت از پوست صورت در ساعات شبانه روز چیست؟ تا چه اندازه به اسکراب پوست و استفاده از محصولات مراقبتی اهمیت می‌دهید؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها