در جریان تخفیف تابستانه ایکس باکس، شرکت Microsoft تصمیم گرفته تا به تعداد محدودی از کاربران سرویس Xbox Live گیفت کارت 5 دلاری هدیه دهد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.
کد خبر: ۱۲۷۳۹۱۹

سرویس Xbox Live

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بازی سنتر، مسلما Xbox Live در امر تعامل کاربران با کنسول‌های ایکس باکس نقش مهمی را ایفا می‌کند. چه بازیکنان بخواهند عنوانی را دانلود کنند و چه به صحبت با دوستان خود بپردازند، کاربران باید از این سرویس آنلاین استفاده کنند. در حالی که هم‌اکنون بیش از 400 بازی بر روی ایکس باکس لایو تخفیف خورده‌اند، مایکروسافت به کاربران خوش‌شانس یک گیفت کارت 5 دلاری هدیه می‌دهد.

بازیکنان می‌توانند با چک کردن حساب کاربری خود از طریق کنسول و یا موبایل متوجه شوند که پیامی را از طرف ایکس باکس دریافت کرده‌اند یا خیر. در صورت دریافت این پیام، می‌توانید پس از وارد کردن 5 دلار اهدا شده به حساب خود، آن را به‌راحتی بر روی بازی و یا سرویس مد نظرتان خرج کنید. مطمئنا این اقدام هوشمندانه‌ای از طرف مایکروسافت به‌شمار می‌رود، چرا که بازیکنان نه‌تنها بابت دریافت این هدایا خوشحال می‌شوند، بلکه می‌توانند با استفاده از آن دیگر سرویس‌های مایکروسافت مانند Xbox Gold و Xbox Game Pass را نیز امتحان کنند.

همان‌طور که گفته شد، مجموعه عظیمی از بازی‌ها بر روی ایکس باکس لایو تخفیف خورده‌اند. برای مثال، بازی Titanfall 2: Ultimate Edition هم‌اکنون با قیمت 5 دلار در دسترس است. تخفیفات تابستانه Xbox Live تا تاریخ 24 آگوست ادامه دارند.
بازی سنتر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها