jamejamclick
کلیک گجت های همراه کد خبر: ۱۲۶۱۲۱۱ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸  |  ۱۳:۲۲

گزارش‌های منتشرشده از سه شرکت تحقیقاتی نشان می‌دهد هوآوی در سال ۲۰۱۹ میلادی، با افزایش میزان فروش در بازار گوشی‌های هوشمند، بالاتر از اپل و در جایگاه دوم لیست پرفروش‌ترین‌ برندها قرار گرفته است.

سه شرکت تحقیقاتی فعال در زمینه رصد بازار گوشی‌های هوشمند، نتایج خود را در خصوص عملکرد برندهای مختلف در این بخش ارائه کرده‌اند.

Counterpoint، Canalys و بالاخره (SA) Strategy Analytics سه مؤسسه معتبری هستند که هر سال نتایج عملکرد و میزان فروش برندهای مختلف را در بازار گوشی‌های هوشمند، تحلیل و منتشر می‌کنند.

نتایج منتشر شده از سوی این سه شرکت، تا حد زیادی با هم هم‌خوانی دارند. بر این اساس، هوآوی موفق شده در سال ۲۰۱۹ میلادی، بالاتر از شرکت اپل و در جایگاه دوم پرفروش‌ترین برندهای حاضر در بازار گوشی‌های هوشمند قرار گیرد. لازم به ذکر است هوآوی در سال ۲۰۱۸ میلادی نیز از لحاظ میزان فروش گوشی‌های هوشمند، بالاتر از اپل قرار گرفته بود.

بر اساس گزارش Counterpoint، هوآوی در سال ۲۰۱۹ میلادی موفق شده ۲۳۸.۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش برساند. این میزان فروش، در مقایسه با آمار ۲۰۵.۳ میلیون دستگاه فروش در سال ۲۰۱۸ میلادی افزایش قابل توجهی داشته‌ است. با استناد به این گزارش، هوآوی ۱۶ درصد از سهم بازار را در اختیار خود دارد.

سال گذشته میلادی سهم هوآوی از بازار فروش گوشی‌های هوشمند، ۱۴ درصد بود. بر اساس گزارش Counterpoint، هوآوی در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ میلادی ۵۶ میلیون دستگاه به فروش رسانده است.

هوآوی جایگاه دوم بازار گوشی‌های هوشمند سال 2019 را از آن خود کرد

 

هوآوی جایگاه دوم بازار گوشی‌های هوشمند سال 2019 را از آن خود کرد


با استناد به گزارش Canalys، آمار فروش ۲۴۰.۶ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۹ میلادی برای هوآوی ثبت شده ‌است. تحلیلگران Canalys معتقدند بر پایه این آمار و ارقام، هوآوی ۱۷.۶ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. میزان فروش هوآوی در سال ۲۰۱۸ میلادی، ۲۰۶ میلیون دستگاه اعلام شده بود. در این گزارش هم هوآوی در جایگاه دوم و بالاتر از اپل است. بر اساس آمار و ارقام Canalys، هوآوی در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ میلادی، ۵۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند فروش داشته.

هوآوی جایگاه دوم بازار گوشی‌های هوشمند سال 2019 را از آن خود کرد

هوآوی جایگاه دوم بازار گوشی‌های هوشمند سال 2019 را از آن خود کرد


بالاخره بر اساس گزارش منتشر شده از سوی Strategy Analytics، هوآوی در سال ۲۰۱۹ میلادی ۲۴۰.۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رسانده است. این رقم در مقابل فروش ۲۰۵.۸ میلیون دستگاه از این برند در سال ۲۰۱۸ میلادی قرار می‌گیرد. با این اوصاف، هوآوی ۱۷ درصد از سهم بازار را در سال ۲۰۱۹ میلادی به خود اختصاص داده است.

هوآوی جایگاه دوم بازار گوشی‌های هوشمند سال 2019 را از آن خود کرد

آنچه در سه گزارش یادشده خودنمایی می‌کند، کاهش مجموع میزان فروش در بازار گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۹ میلادی، در مقایسه با سال پیش از آن است. Counterpoint به این نکته اشاره کرده که این اولین بار در بازار گوشی‌های هوشمند است که در دو سال متوالی، شاهد کاهش میزان فروش گوشی‌های هوشمند هستیم.

بر اساس آمار منتشر شده عرضه گوشی‌های هوشمند به بازار کاهش ۱.۱ درصدی داشته، در حالی که با در نظر گرفتن بازه سه ماهه پایانی، افزایش ۲.۹ درصدی میزان فروش در سال ۲۰۱۹ میلادی به ثبت رسیده است. بر اساس گزارش Counterpoint، در مجموع در سال ۲۰۱۹ میلادی ۱۴۸۶.۱ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رفته که سهم هوآوی از این مجموع، رقم قابل توجه ۲۳۸.۵ میلیون دستگاه است.

این آمارها و رشد هوآوی، در شرایطی به دست آمده که حضور این برند در بازار آمریکا محدود شده است. در صورتی که این محدودیت وجود نداشت شاید وضعیت هوآوی بهتر از جایگاه کنونی بود.

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:

یادداشت

بیشتر
کنترل کرونا با تشویق و تنبیه

کنترل کرونا با تشویق و تنبیه

نقش‎ها را باید جدی گرفت. اگر می‎‌خواهیم پروتکل‎های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا رعایت شود، آمار ابتلا به بیماری کاهش پیدا کند یا کمک کنیم آمار مرگ و میر کم شود، باید هر کسی نقش خود را درست انجام دهد.

چرا اصلاح الگوی مصرف را جدی نگرفتیم؟

چرا اصلاح الگوی مصرف را جدی نگرفتیم؟

دقیقاً 10سال پیش، رهبر معظم انقلاب با اشراف کامل از شرایط محیطی و محاطی کشور و آگاهی از آینده جامعه، مهم‌ترین مسأله روز اقتصادی را شیوه مصرف آحاد مردم ومسؤولان و راه برون‌رفت از مشکلات پیش‌رو را صرفه‌جویی عمومی و اصلاح الگوی مصرف دانستند و بر این اساس، شعار سال 88 را «حرکت به سمت اصلاح الگوی مصرف» نام نهادند و فرمودند: «من آنچه را که می‌خواهم در این برهه عرض کنم این است که ملت عزیز جداً از اسراف و زیاده‌روی پرهیز کنند. چون وضع جامعه ما از لحاظ مصرف، وضع خوبی ندارد...عادت‌های ما، سنت‌های ما، روش‌های غلطی که از این و آن یاد گرفته‌ایم، ما را سوق داده است به زیاده‌‌روی در مصرف به نحو اسراف. یک نسبتی باید در جامعه میان تولید و مصرف وجود داشته باشد. امروز در کشور ما اینجوری نیست.»

گفتگو

بیشتر

پیشنهاد سردبیر

بیشتر

پیشخوان

بیشتر