مورنو با اشک از اسپانیا رفت

تیم ملی فوتبال اسپانیا در آخرین بازی‌اش در انتخابی یورو ۲۰۲۰ توانست با پنج گل رومانی را شکست دهد و به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی صعود کند. با این حال پس از بازی یک اتفاق عجیب رخ داد.
کد خبر: ۱۲۳۸۲۴۷

در حالی که همه منتظر بودند تا این مربی جوان به کنفرانس خبری بیاید، اما هیچ خبری از او نشد. گزارش‌ رسانه‌های اسپانیایی مشخص کرد که مورنو شرایط حضور در نشست خبری را نداشته است. گفته می‌شود مورنو در حالی که اشک می‌ریخت با بازیکنانش خداحافظی کرد. بازیکنان هم به احترام سرمربی‌شان چیزی نگفتند. حتی گفته می‌شود بعد از پایان بازی خوسه فرانسیکو مولینا (مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال اسپانیا) در رختکن حاضر شد تا خبر برکناری را به مورنو اطلاع دهد.
این دومین جدایی جنجالی مربیان تیم ملی اسپانیا در زمان ریاست روبیالس است. او سال قبل و دو روز پیش از اولین بازی اسپانیا در جام‌جهانی مقابل پرتغال، خولن لوپتگی را به دلیل توافق با رئال مادرید از کار برکنار و فرناندو هیرو را به جای او منصوب کرد. در همین حال، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا روز گذشته در نشستی خبری ضمن تایید برکناری مورنو، اعلام کرد لوییس انریکه دوباره هدایت تیم ملی را بر عهده می‌گیرد. انریکه 19 ژوئن (29 خرداد) به خاطر بیماری دخترش (در آگوست از دنیا رفت) از سمتش استعفا کرد. او اکنون دوباره فرصت دارد تیم ملی اسپانیا را هدایت کند. انریکه در یورو سرمربی لاروخا خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها