پیشنهاد عنایتی به استقلالی‌ها: بی‌خیال فضای مجازی شوید

هر چند استقلال در دو بازی آخر خود در حذفی و لیگ برنده شد اما خود بازیکنان می‌گویند هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌اند .استراماچونی هم در حال تمرینات ویژه با مدافعان و مهاجمان است تا بتواند ضعف‌های تیمش را از بین ببرد.
کد خبر: ۱۲۳۳۶۴۶

ولی مشکل استقلال چیست؟ آیا فضای مجازی و انتقاداتی که صورت می‌گیرد در به‌هم خوردن تمرکز بازیکنان نقش دارد؟ رضا عنایتی مهاجم سابق آبی‌ها در این باره به جام‌جم می‌گوید:«به نظر من بازیکنان باید بی‌خیال فضای مجازی شوند. بعضا می‌بینیم ماها که دیگر بازی نمی‌کنیم و پیشکسوت شده‌ایم فعالیت‌مان از بازیکنان در فضای مجازی کمتر است.» او خطاب به بازیکنان چنین پیشنهادی می‌دهد: «کلا به فضای مجازی توجه نکنند. تمرکزشان روی فوتبال باشد. متاسفانه بعضی از بازیکنان خیلی دنبال این چیزها هستند. ببینید فضای مجازی بد نیست به شرطی که شما هم درست از آن استفاده کنید. وقتی شما بد باشید طبیعی است که می‌آیند و انتقاد می‌کنند. به نظر من اگر بازیکنی احساس می‌کند این چیزها به او ضربه می‌زند و تمرکزش را به هم می‌ریزد، کلا بی خیال شود و تمرکزش را روی فوتبال بگذارد. این بازیکن می‌تواند صفحه‌اش را ببندد و با خیال راحت تمرکز کند.»
عنایتی درباره استقلال هم چنین نظری می‌دهد: «الان استقلال نیاز به آرامش دارد. حاشیه همیشه در این باشگاه بوده مهم این است که چطور آنها را مدیریت کرد و به سلامت از کنارشان گذشت. استقلال باید مدیریت بهتری روی همه مسائل داشته باشد. استراماچونی هم باید مورد حمایت قرار بگیرد. من به آینده باشگاه خوشبین هستم به شرط این‌که مدیریت درستی صورت بگیرد. هواداران واقعا توقع‌شان بالاست. من دیدم که بعضی‌ها حتی با ناامیدی درباره استقلال حرف می‌زنند. امیدوارم این جو از بین برود.»
مهاجم سابق آبی‌ها درباره مشکلات خط حمله این تیم هم می‌گوید: «فشار روی خط حمله که زیاد است. وقتی شما به استقلال می‌آیی هواداران توقع دارند فقط گل بزنی. خود ما دورانی که گل نمی‌زدیم این فشار را کاملا حس می‌کردیم. تازه آن زمان خط حمله استقلال جوری بود که ما یا گل می‌زدیم یا پاس گل می‌دادیم. منتهی هوادار خیلی توقع داشت. الان هم این توقعات طبیعی است. امیدوارم بازیکنان یک جوری با این فشارها کنار بیایند. واقعا دو سه گل می‌تواند روند حرکتی یک بازیکن را کاملا تغییر دهد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها