این‌قدر دقیق! این قدر دقیق که روزنامه‌نگارهایش را جمع می‌کند و چم و خم کار را یادشان می‌دهد که موقع گزارش نوشتن و یادداشت دادن قلم به بیراهه نرانند که پس فردا گاو روزنامه هم برای مسؤولان مجموعه و هم برای بچه‌های تحریریه نزاید و گذرشان بیفتد به شکایت و شکایت‌کشی و راهروهای دادگاه و این صحبت‌ها.
کد خبر: ۱۲۳۰۹۵۴

اجمالا آن‌که مسؤولان روزنامه لطف کرده و از یک وکیل مبرز حقوقی دعوت کرده بودند تا در تحریریه ساعتی حضور پیدا کند و کمی از مشکلات حقوقی و قضایی بگوید که گریبانگیر خبرنگارها و روزنامه‌نگار شده تا در کارشان، رعایت انصاف و مسائل قضایی و حقوقی را بکنند که پس‌فردا مشکلی برایشان پیش نیاید.
غرض این‌که ساعتی در محضر یک وکیل مطبوعاتی زانو زدیم و گفتیم و شنیدیم. بین خودمان بماند بعضا فیوز بعضی‌هایمان هم پرید که با تغییر یک واژه و تبدیل به واژه دیگر چطور بار حقوقی یک مساله، کم و زیاد می‌شود. اینجوری دیگر نه مشکلی برای روزنامه پیش خواهد آمد و نه خودمان. خلاصه گفتیم که شما هم بدانید از امروز با رعایت جوانب حقوقی برایتان مطلب می‌نویسیم با دقت ریاضی مضاعف! دیگر آن‌که دوستان سینمایی گروه دیروز مهمان داشتند. حالا این‌که این مهمان که بود و چه گفت در همین یکی دو هفته آینده خواهید دید. اجمالا این را بگوییم که مطلبی خواندنی در راه است. خب برویم سر صفحات!
چند روز قبل تصویری منتشر شد از تعدادی از حضرات موسیقیایی و آهنگسازان و ارکستر سمفونیکی که در روزهای جنگ رفته بودند خط مقدم و برای رزمنده‌ها برنامه اجرا کرده بودند. خلاصه این‌که همکاران ما توانستند ضمن شناسایی عناصر موجود در تصویر، آنها را شناسایی و پیدا کرده و بروند سراغ‌شان و هم گزارشی درباره این موضوع تنظیم کنند و هم با یکی دو نفرشان گپ بزنند. این گزارش البته چند روز قبل قرار بود منتشر شود که به دلایلی امکانش فراهم نشد و امروز رفت در صفحات. بیش از این بازارگرمی نکنیم و ورق بزنید بروید صفحه 12.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها