کالدرون: بازیکنانم مردانه جنگیدند

گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعدی از دربی به دلیل جر و بحث با یک‌خبرنگار، بعد از چند سئوال و جواب نشست را ترک کرد.
کد خبر: ۱۲۲۹۶۸۳

این جر و بحث پس از آن شکل گرفت که سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که تیمش تاکتیکی نداشت و تعداد پاس ها زیاد نبود و از لحاظ فنی حرفی برای گفتن نداشت ،گفت: من احساس می کنم این سوال ها نشان می‌دهد برخی هوادار استقلال هستند. صحبت‌های کالدرون در نشست خبری به این شرح است:
به تیمم تبریک می‌گویم. خیلی مردانه جنگیدند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند. در این بازی‌ها معمولا هر تیمی که گل اول را می‌زند جلو می‌افتد. ما بهترین دروازه‌بان آسیا را داریم و یک گل را از استقلال گرفت. ما بعد از گل بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و شایسته این برد بودیم. همه بازیکنان خوب بازی کردند و کسانی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفتند خوب بودند. من از هر سه تعویضم راضی هستم. این سه تعویض روند تیم را بهتر کرد و گلمان را هم یکی از این بازیکنان زد
بعد از پنالتی بهتر بازی کردیم. ما در حال عوض کردن سبک بازی‌مان هستیم. در این دوره باید ببریم. ما در حال بهتر شدن هستیم.
اگر قرار بود بازیکنان نامی در ترکیب باشند، پس عبدی نباید بازی می‌کرد. در بازی اول امیر روستایی بازی کرد که کسی او را نمی‌شناخت. در بازی قبلی کاپیتان‌مان را نداشتیم و وحید امیری هم بازی نکرد.
ما یک بازی سخت را بردیم. وقتی چنین مسابقه‌ای را می‌برید، یعنی یک بازی متعادل است و ما خوب بازی کردیم. یک پنالتی علیه ما گرفته شد، ما بازی را ادامه دادیم و برنده شدیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها