آزار شیطانی پسر 8 ساله به بهانه فروش ترقه

دو مرد شیطان صفت که به بهانه فروش ترقه در شب چهارشنبه‌سوری، پسر هشت ساله را قربانی نقشه شیطانی خود کرده بودند، دیروز پای میز محاکمه قرار گرفتند. یکی از متهمان پس از فرار به اردبیل در آنجا مرتکب قتل شده بود.
کد خبر: ۱۲۲۸۸۷۳

به گزارش خبرنگار جام‌جم، در آخرین روزهای سال گذشته بود که در نزدیکی شب چهارشنبه‌سوری،فکر خرید ترقه و وسایل آتش بازی به سر شروین هشت ساله افتاد. شروین به میدان گمرک رفت و همان موقع بود که یک دستفروش زمانی که متوجه شد پسر خردسال تنهاست، به او پیشنهاد داد برای خرید ترقه با قیمت ارزان‌تر همراه او به انبار ترقه برود. شروین بی‌خبر از نیت شوم مرد، همراه او رفت اما ساعتی بعد، کودک از محلی که مرد ترقه فروش او را با خود برده بود، یکراست به کلانتری رفت و ماجرای تعرض آن مرد و همدستش را به ماموران گزارش داد.
با اطلاعاتی که شروین از مرد ترقه فروش معروف به جمشیدترقه در اختیار پلیس گذاشت، ماموران موفق به دستگیری او شدند، اما همدست او فراری بود. همدست جمشیدترقه چند ماه بعد در اردبیل به اتهام قتل دستگیر شد و به تعرض به کودک هشت ساله هم اعتراف کرد.
روز گذشته متهمان و شاکی و ولی قهری شاکی یعنی پدر او در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان به ریاست قاضی تولیت در تهران حاضر شدند. ولی قهری شروین بار دیگر شکایت خود را مطرح کرد و گفت از هر دو مرد به خاطر تعرض به فرزندش شکایت دارد.
جمشید در دفاع از خود گفت: آن روز کودک را به خانه بردم تا از انبار خانه به او ترقه بدهم. سعید که با هم دوست بودیم خانه من بود. وقتی از زیرزمین خانه بیرون آمدم متوجه شدم که سعید به او تعرض کرده است. من هیچ نقشی در این ماجرا نداشتم.»
سعید عکس ادعای همدستش را مطرح کرد و گفت: «آن روز خانه جمشید بودم که او این پسربچه را خانه آورد و به او تعرض کرد. وقتی متوجه شد من جریان را فهمیده‌ام مرا تهدید کرد به کسی چیزی نگویم.»
قاضی تولیت خطاب به متهم گفت: ماجرای قتلی که مرتکب شدی چه بود؟
متهم گفت: با یک نفر درگیر شدم و به او 32ضربه چاقو زدم اما منجر به فوت او نشد. وقتی داشتم از صحنه درگیری فرار می‌کردم، یک نفر می‌خواست جلویم را بگیرد که به او یک ضربه وارد کردم و فوت کرد. حالا از شاکیان رضایت گرفته‌ام.
دادگاه پس از شنیدن دفاعیات متهمان، ختم جلسه دادرسی را اعلام کرد و حکم پرونده پس از مشورت صادر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها