تابستان افتاد توی سرازیری آقا! به همین زودی کمر این فصل گرم هم شکست و دارد می‌رود قِل می‌خورد و می‌رود که آرام آرام تقویم را تحویل سومین فصل سال بدهد و جایش را بدهد به پاییز.
کد خبر: ۱۲۲۳۴۹۴

همین هم شده که دمای هوا در چند روز اخیر کمی از مرکب گرما پایین آمد و اهالی بلوار میرداماد و تحریریه جام‌جم هم از این قاعده مستثنی نبوده و جایتان خالی، نسیمی که می‌وزد،‌ حرارت روزهای سابق را ندارد و بگویید نگویید وضعیت نسبتا فرح بخشی را برای ما فراهم کرده.
همین هم باعث شده اهالی طبقه سوم ساختمانِ جنب مسجد الغدیر با سرعتی وافر و انگیزه‌ای دوچندان مشغول کوفتن بر کلیدهای صفحه کلید رایانه‌ها باشند تا الساعه کاغذِ اخبار امروز را تحویل شما نمایند، آنچنان که باید!
... و اما بعد! انتظار دارید فدراسیون جهانی والیبال چند هزار کیلومتر آن‌طرف‌ِ دنیا دست بگذارد روی یک خصوصیت فرهنگی ایرانی‌ها و زبان به تمجیدشان بگشاید و ما در جریده فخیمه جام‌جم نسبت به آن بی‌خیالی طی کنیم! ما هکذا الظن به صفحات فرهنگی جام‌جم! حالا از شوخی گذشته احتمالا ویدئوی بچه‌های قائنی و والیبال سه‎‌نفره‌شان را دیده‎اید که موجبات کف‌وخون بالا آوردن بخش رسانه‌ای فدراسیون جهانی والیبال را فراهم آورده و در یک اقدام فک فروبراندازانه، ضمن بازنشر آن در صفحه اینستاگرامش آن را با عنوان «دوستی واقعی» توصیف کرده.
مرتضایی‌فردِ فرهنگ‌دوست هم بعد از اشارت سردبیر محترم برای حال مبسوط دادن به این بچه‌های بااستعداد و با مرام، رفته سراغ این ویدئو و یک بسته جذاب از آن برای شما فراهم کرده.
راستش را بخواهید قصد داشت پسر بامرامی که نقش تور را بازی کرده را هم پیدا کند که خب نشد! اجمالا ادای دین مرتضایی‌فرد را به هموطنان خودش در 1100 کیلومتر آن سوی وطن را در همین صفحه مطالعه فرمایید!
بر و بچه‌های باانگیزه انتشارات جام‌‎جم در این روزها دوباره دست به جشنواره شده‌اند و برای پیدا کردن و رشد و پرورش بر و بچه‌های قلم به دستی که انگیزه نویسندگی دارند یک جشنواره داستانی راه انداخته‌اند که دبیری‌اش را هم یک خانم نویسنده برعهده دارد.
آذر مهاجر کاربلد هم رفته سراغ این خانم نویسنده و راجع به چند و چون این جشنواره داستان‌نویسی با او گپ‌زده. خلاصه که این شما و این
گپ و گفت مهاجر با وجیهه خانم سامانی که جشنواره داستانی «نه به سقط جنین عمدی» را اداره می‌کند؛ ورق بزنید صفحه 10.
در صفحه سینما هم روزنامه‌نگاران کاردرست سینمایی گروه به مناسبت روز مقاومت اسلامی رفته‌اند سراغ طراح صحنه و جلوه‌های ویژه میدانی فیلم سینمایی «به وقت شام» و راجع به مباحث فنی این حوزه در سینما با او گپ زده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها