مبارزه برای بازی در ترکیب اصلی سخت‌تر شد

شیری: منتظر شروع جنگ برای یک قهرمانی دیگر هستیم

پرسپولیسی‌ها در فصل نوزدهم، کار به‌مراتب سخت‌تری نسبت به گذشته دارند؛ باید از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند و البته این بار دیگر خبری از برانکو هم نیست که بتواند با شناخت خود از فوتبال ایران، شرایط را برای کسب قهرمانی‌های بیشتر رو به راه کند.
کد خبر: ۱۲۲۲۸۷۵

اما در این میان، بازیکنان پرسپولیس امیدوار به کسب موفقیت‌های بیشتری هستند.
مهدی شیری، مدافع راست تیم پیکان در نیم فصل دوم به جمع سرخ پوشان پیوست و در رقم خوردن قهرمانی فصل قبل نیز نقش تاثیرگذاری داشت. او در پایان فصل موفق شد به یکی از اردوهای تیم ملی دعوت شود و این یعنی از لحاظ آمار و کارنامه، از شرایط خوبی بهره می‌برد.
شیری اما معتقد است حضورش در پرسپولیس جرقه‌ای برای اتفاقات خوب و رقم زدن روزهای بزرگ است. این بازیکن به جام‌جم گفت: پرسپولیس تیم محبوب من در تمام دوران زندگی بود و حالا افتخار می‌کنم پیراهن این تیم را به تن دارم. تلاش می‌کنم تا مثل همه بازیکنان این تیم حتی اگر یک دقیقه شانس بازی داشته باشم، از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کرده و در جهت کسب موفقیت پرسپولیس تمام وجودم را در زمین بگذارم.
این مدافع اضافه کرد: فهرست ما پر از بازیکنان سرشناس و باتجربه در کنار جوانان باانگیزه است. بدون شک‌حضور در ترکیب اصلی در این فصل سخت تر از گذشته شده و باید برای حضور در ترکیب اصلی تلاش بیشتری داشته باشیم. همراه کادرفنی کارهای تاکتیکی و تمرینات منظمی را پیش می‌بریم اما در نهایت، مربیان هستند که ترکیب را می‌چینند. هنوز هیچ‌کس نمی‌داند به صورت قطعی در ترکیب اصلی و پازل تاکتیکی سرمربی تیم جا دارد یا نه. اتفاقا کالدرون نیز این موضوع را عنوان کرده که قصد دارد دو تیم بسازد و من هم امیدوارم یکی از بازیکنان اصلی تیمم باشم. با این تیم بی‌صبرانه منتظر شروع فصل جدید لیگ و مبارزه برای یک قهرمانی تازه در فوتبال ایران هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها