میرشاد ماجدی، شایعه قهرش را تکذیب کرد

استقلال را خانه خودم می‌دانم

میرشاد ماجدی در آخرین جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال حضور داشت. او به این جلسه رفت تا به شایعه قهر خود از این باشگاه پایان دهد.
کد خبر: ۱۲۲۰۷۸۲

پیش از آن بعضی رسانه‌ها نوشته بودند میرشاد به دلیل دلخوری‌هایی که از مدیریت باشگاه دارد، تصمیم گرفته تا کنار بکشد. خیلی از خبرنگاران هم می‌گفتند وقتی با او تماس می‌گیرند، معمولا هیچ چیز از استقلال نمی‌داند و در جریان اتفاقات باشگاه نیست. میرشاد ماجدی اما در گفت‌وگو با جام‌جم خبر قهر خود را تکذیب می‌کند و می‌گوید، باشگاه استقلال خانه اوست: « من از استقلال قهر نکردم. همان‌طور که می‌دانید من آدم اجرایی هستم. در هیات‌مدیره باشگاه اما وظایف ما مشخص است. استقلال را خانه خودم می‌دانم و این‌طور نیست که بخواهم قهر کنم و نروم.»
او درباره جلسه آخر هیات‌مدیره استقلال توضیح می‌دهد: «در این جلسه فقط و فقط بحث مالی کردیم. در هیات‌مدیره ما بحث کلان داریم و اصلا این‌طور نیست که بخواهیم مثلا درباره یک بازیکن صحبت کنیم. چون من دیدم خیلی وقت‌ها خبرهایی می‌نویسند که ما درباره فلان بازیکن بحث کردیم. بنده این خبرها را رد می‌کنم.»
ماجدی درباره ماجرای جدایی خطیر از باشگاه استقلال هم چنین حرف‌هایی می‌زند: «همان‌طور که می‌دانید عزل و نصب معاونان باشگاه با مدیرعامل است. آقای فتحی هستند که در این‌باره تصمیم می‌گیرند. خطیر هم در باشگاه زحمت کشید و قدردان ایشان هستیم و برایش آرزوی موفقیت داریم. باور کنید روزی هم که با استعفای ایشان موافقت شد ما در جریان نبودیم. همان‌طور که گفتم کلا در حیطه وظایف آقای فتحی بود.» میرشاد در پایان و درباره وضعیت پرونده شفر و استقلال می‌گوید: «این هم موضوعی است که قطعا ساده از کنارش نمی‌گذریم و در باشگاه درباره آن بحث خواهیم کرد. اصلا دوست نداریم بدهی انباشته برای کسی باقی بماند. در ضمن آقای فتحی در تلاش هستند تا ان‌شاءا... بتوانیم توافق خوبی با او کنیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها