در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
ما در برنامه تبلیغات نداریم، اسپانسر هم نداریم و تاکنون هیچ محصولی در برنامه ما تبلیغ نشده است. خدا را شکر از بابت تبلیغهای ریزش موها، کرمها و تبلیغات اینچنینی مقاومت کردیم و خوشبختانه مسؤولان شبکه سه هم از این مقاومت ما استقبال کردند و شما اصلا نمیتوانید یک قسمت از برنامه ما را ببینید که بگوییم فلان شامپو را بخرید؛ با اینکه برنامههایی که تبلیغات میکنند به لحاظ مالی روانتر پیش میروند ولی ما با همان برآورد سازمانی خودمان ایستادیم و گفتیم که همین خوب است و سلامت مردم را به تبلیغات نفروختیم. پزشکان هم به ما اعتماد کردند.
در مورد بعضی اخبار منتشر شده هم باید گفت ما در این برنامه دو سه حاشیه بیشتر نداشتیم؛ یکی ویدئویی که از دکتر قاضی درآمد که در آن داستان گردشگری را مطرح کرده بودند البته من آن را حاشیه نمیدانم. سر و ته کلیپ را زده بودند و باعث شادی و خنده شده بود. به قول آقای دکتر ریاضی اگر کسی با دیدن این کلیپ خنده به لبانش آمده و شاد شده است، شما یک قدم در راستای بهداشت روانی برداشتهاید. حاشیه دیگر مربوط به انتقاد من به مسؤولانی بود که برای سیل گذاشتند و رفتند. بقیه صحبتهای پزشکان و نکات عجیب و غریبی است که در فضای مجازی دیده میشود. در این موارد تذکر جدی نگرفتیم چرا که در راستای اهدافمان حرکت کردیم.
علاوهبر اینها بحث چارچوبهای موجود در تلویزیون هم از مواردی است که برای هر برنامهای وجود دارد. مدیران و مسؤولان هر شبکه رادیویی و تلویزیونی طبیعی است که در جلساتشان مصلحتهای شبکه و چارچوب صدا و سیما را در نظر بگیرند و طبیعتا در جلسات حرفهای مهمی گفته میشود. به نظر من این گونه نیست که مدیری از فلان مجری خوشش نیاید و بگوید برو! به نظرم این گونه نیست، بلکه یک سری مصلحتها در نظر گرفته میشود. مدیران هم حق دارند برای شبکه تصمیم بگیرند. به هر حال یک سری چارچوبها مطرح میشود که برای صدا و سیما مهم است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ایران مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
رییس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت در گفتگو با جام جم آنلاین:
گفتوگوی «جامجم» با سیده عذرا موسوی، نویسنده کتاب «فصل توتهای سفید»
یک نماینده مجلس:
علی برکه از رهبران حماس در گفتوگو با «جامجم»: