برنامه «جادوی صحنه» با دعوت از پرنیا شمس کارگردان نمایش «است» این نمایش در حال اجرا را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۱۳۳۰۹

به گزارش روابط عمومی رادیو فرهنگ؛ جادوی صحنه امروز با دعوت از کارگردان نمایش است فرم و محتوای این نمایش را که سیستم آموزشی را هدف قرار داده، بررسی می‌کند.
است به کارگردانی پرنیا شمس برگزیده جشنواره دانشجویی امسال و بازنمایی‌ جذاب و مورد مداقه مفاهیم‌ اجتماعی با طرح در یکی از نهادهای مستقر در جامعه‌ است که بدون شک با تجربه‌ای ملموس و زیستی، مخاطب را نیز به‌راحتی همراه خود می‌کند.
همواره تئاتر دانشجویی بستری برای رشد و خلاقیت ایده‌های تئاتری بوده‌ که جسارت و ریسک‌پذیری بالایی را بازتاب داشته و برنامه جادوی صحنه نیز این هفته با توجه به این ظرفیت سراغ معرفی و نقد و بررسی نمایش است به تهیه‌کنندگی نوید محمدزاده و کارگردانی پرنیا شمس رفته است. است نمایشی‌ از گروه جوان و دانشگاهی ا‌ست که با نقدی تیز و دقیق در صحنه سالن مولوی، جدالی برای انتخاب پیش می‌کشد؛ پرنیا شمس و امیر ابراهیم‌زاده کارگردانی است را به عهده دارند.
این نمایش تندیس بهترین متن، بهترین طراحی صحنه؛ جایزه دوم بازیگری زن؛ جایزه دوم کارگردانی و بهترین اثر معرفی شده برای اجرای عموم از بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی را کسب کرده است.
جادوی صحنه در گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ به تهیه‌کنندگی پرویز جمالی، اجرای کارشناسی علی جعفری و گویندگی راضیه کردگاهد، هر یکشنبه ساعت ۱۵ و 45 دقیقه تا ۱۶ و 30 دقیقه از رادیو فرهنگ روی موج اف‌ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها