نمایشگاه تک‌اثر قرآنی با همکاری موزه ملی ایران و موزه ملی قرآن کریم به‌طور رسمی افتتاح شد؛ چهارشنبه گذشته و با حضور جمعی از مسؤولان سازمان میراث فرهنگی و شهرداری تهران و مدیر بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه. اگر علاقه‌مند به موزه‌گردی و دوستدار تاریخ و فرهنگ ایران و اسلام هستید، تا دهم تیر امسال می‌توانید از این نمایشگاه در موزه ملی قرآن‌کریم بازدید کنید.
کد خبر: ۱۲۰۹۵۷۵

برگزاری نمایشگاه‌های تک‌اثر در موزه‌های دنیا چندی است رونق یافته و فرصتی برای تمرکز بیشتر روی یک شیء را فراهم می‌آورد. جبرئیل نوکنده، مدیر موزه ملی ایران هم در مراسم افتتاح این نمایشگاه قرآنی گفت: موزه ملی ایران که برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را وظیفه خود می‌داند، برگزاری نمایشگاه‌های تک‌اثر را نیز در دستور کار خود قرار داده است.
محمدحسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی کشور هم که در مراسم حضور داشت، گفت: به نظر می‌رسد موزه ملی قرآن‌کریم، مظلوم واقع شده در حالی که ظرفیت‌های فراوانی دارد و باید حمایت بیشتری شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین لهراسبی، مدیر موزه ملی قرآن کریم نیز با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان از این موزه گفت: با توجه به همکاری با ستاد شهرداری تهران، تعداد بازدیدکنندگان از موزه قرآن کریم در نوروز ۹۸ افزایش یافت. / جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها