محمد نادری، مدافع پرسپولیس دوست دارد همچنان در این تیم بازی کند

هر بازیکنی کنار برانکو پیشرفت می‌کند

با مصدومیتی که نصیب شایان مصلح شد، حالا راحت‌تر می‌توان ترکیب دفاعی پرسپولیس برای دیدار چهارشنبه را حدس زد؛ سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده در قلب دفاع، مهدی شیری سمت راست و البته محمد نادری در سمت چپ به میدان می‌روند و امیدوارند هیچ گلی دریافت نکنند تا شانس تیم شان برای قهرمانی را افزایش بدهند. با نادری به صحبت پرداختیم. مدافع جوانی که بازی‌های خوب و درخشانی با پیراهن پرسپولیس داشته و امیدوار است باز هم در جمع سرخپوشان بماند:
کد خبر: ۱۲۰۸۷۴۳

به نظرت این آخرین بازی پرسپولیس در فصل است؟
ما که برای برد و صعود به فینال می‌رویم و امیدواریم بعد از بازی با سپاهان، بتوانیم در فینال هم بازی کنیم. جوی که در تیم وجود دارد، چیز دیگری است. الان همه بچه‌ها دنبال برد هستند. هیچ کس را سراغ ندارید که حتی به کشیدن بازی به وقت اضافی و پنالتی فکر کند. ما باید تلاش کنیم تا بازی را در همان 90 دقیقه تمام کنیم.
به نظرت بازی چطور پیش می‌رود؟
تاکتیک‌های برانکو مشخص است. او بهترین آنالیز ممکن را از حریف به ما داده و می‌توانیم با توجه به این موضوع، سپاهان را شکست بدهیم. البته بازی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود و کارمان را سخت می‌کند اما پرسپولیس شرایطی از این سخت‌تر هم داشته و نتایج خوبی به دست آورده است.
تو از نیم فصل به پرسپولیس اضافه شدی و در دیدار رفت برابر سپاهان در اصفهان حضور نداشتی. نگران بازی در نقش جهان نیستی؟
نه چون فضاها و استادیوم‌های متفاوتی را تجربه کرده‌ام. من در باشگاه بزرگ و پرتماشاگر تراکتورسازی توپ می‌زدم که برای هر بازی، تقریبا ورزشگاه پر می‌شد.
خودتان می‌دانید که آن استادیوم، چه جوی دارد و طرفداران تراکتورسازی، چطور تیم شان را تشویق می‌کنند. بعد هم تجربه و فرصت بازی در پرسپولیس را به دست آوردم که قطعا در ادامه مسیر به من کمک می‌کند. شغل ما فوتبال بازی کردن است و نباید از این کار بترسیم.
به نظر می‌رسد باتوجه به مصدومیت شایان مصلح، مدافع چپ تیم در بازی چهارشنبه هستی!
من تابع نظر سرمربی و کادرفنی هستم و هر کاری که آنها بگویند انجام می‌دهم. اگر خواسته شان این باشد که در ترکیب اصلی باشم، با تمام وجود برای موفقیت تیم انرژی می‌گذارم و در غیر این صورت، به نظری که دارند، احترام می‌گذارم.
تکلیفت در فصل آینده چه شد؟ در پرسپولیس می‌مانی یا باید به کورتریک بلژیک برگردی؟
من با باشگاه کورتریک برای یک فصل دیگر قرارداد دارم اما مدیران باشگاه می‌خواهند که ترتیب ادامه فعالیت من در پرسپولیس را بدهند.
امیدوارم بدون هیچ مشکلی، کارم برای ماندن در پرسپولیس انجام شود چون به این باشگاه و هوادارانش عادت کرده‌ام. از صمیم قلب دوست دارم بمانم اما یکسری مسائل دست من نیست و باید مسؤولان باشگاه پرسپولیس در موردش صحبت کنند.
کار کردن با برانکو برایت چطور بوده؟
او یک مربی بسیار خوب و باکیفیت است که با شایستگی‌ها و دانشی که داشت، تیم را به‌سمت قهرمانی برد.
ان‌شاءا... قهرمانی در جام حذفی را هم به‌دست می‌آوریم چون این شایستگی در تیم‌مان وجود دارد. برانکو واقعا مربی بزرگی است و بین شاگردانش کوچک‌ترین فرقی قائل نمی‌شود.
قطعا هر بازیکنی زیر نظر چنین مربی خوبی، پیشرفت می‌کند.

کاوه علی اسماعیلی

گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها