علی انصاریان نیز به جمع کسانی پیوست که اعتقاد دارند پرسپولیس توانایی قهرمانی در جام حذفی را دارد. او در این مورد به جام‌جم گفت: «در وهله اول باید قهرمانی پرسپولیس را به همه هواداران این تیم تبریک بگویم.
کد خبر: ۱۲۰۸۴۴۹

من یک پرسپولیسی هستم و می‌دانم هواداران چه حس غروری بابت این قهرمانی‌ها دارند. باید به بازیکنان و کادرفنی به‌خصوص کریم باقری هم تبریک بگویم، چون انصافا کار سختی را انجام دادند.»
انصاریان اضافه کرد: «گاهی می‌بینم برخی فقط در مورد بازی با سپاهان در جام حذفی، آیه یاس و ناامیدی می‌خوانند و اعتقاد دارند پرسپولیس از پیش بازنده است ولی من چنین اعتقادی ندارم. این پرسپولیس، هیچ کم و کسری به خود نمی‌بیند و می‌خواهم به کسانی که از حالا، شانس پیروزی را برای سپاهان بیشتر می‌دانند بگویم تیمی که برانکو سرمربی آن است را دست کم نگیرید. این پرسپولیس نه تنها در جام حذفی، بلکه در همه تورنمنت‌ها می‌تواند برای کسب قهرمانی بجنگد و برایش فرقی نمی‌کند کدام نقطه ایران بازی می‌کند.»
مدافع سابق پرسپولیس همچنین در خصوص فصل آینده تیم محبوبش گفت: «امیدوارم برانکو ماندنی شود. اگر برانکو در پرسپولیس بماند، از حالا می‌توانم به شما بگویم این تیم در فصل نوزدهم، مدعی اول کسب قهرمانی می‌شود اما اگر او قرار را بر جدایی بگذارد، تکلیف تیم مشخص نیست. ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد. امکان به‌هم ریختن همه برنامه‌ها وجود دارد و این‌که تعدادی از بازیکنان هم تصمیم به جدایی بگیرند. باشگاه باید ابتدا، فکری برای حفظ برانکو کند و سپس به دنبال تمدیدقرارداد با بازیکنان حال حاضر و جذب یاران جدید برود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها