حسین کعبی: وقتی فیگو را در جام جهانی زدم....
براساس نتایج این مطالعه که در دانشگاه «ویک فارست» در آمریکا انجام گرفت، مشخص شد کسانی که رژیم غذایی مدیترانهای دارند کمتر از دیگر مواد غذایی در دسترس مصرف میکنند و وزن بیشتری نیز از دست میدهند. اما در رژیم غذایی غربی بیش از نیاز بدن غذا مصرف میکنیم و به اضافهوزن بیشتری نیز دچار میشویم. این اولین مطالعه تجربی است که نشان داده رژیم غذایی مدیترانهای با مصرف زیاد مواد غذایی، چاقی و پیشدیابت مقابله میکند. / ایسنا
حسین کعبی: وقتی فیگو را در جام جهانی زدم....