وزیر اطلاعات با اشاره به یکی از پرونده‌های وزارت اطلاعات در مصاف با سرویس اطلاعاتی آمریکا (سیا) گفت: ۲۹۰ جاسوس شبکه جاسوسی سیا در کشورهای مختلف از جمله کشور خودمان شناسایی شدند.
کد خبر: ۱۲۰۲۰۲۷

در تبادل اطلاعاتی با سرویس اطلاعاتی کشورهای دوست، اطلاعات در اختیار آنها قرار گرفت و در کشورهای مختلف منابع سیا دستگیر شدند و ارتباط سیا با منابع به هم ریخت؛ به گونه‌ای که در آمریکا کمیته شکست را تشکیل دادند و رئیس CIA این ضربه را از سوی جمهوری اسلامی تایید کرد.
به گزارش خبرگزاری صداو‌سیما، سیدمحمود علوی که در آستانه میلاد با سعادت حضرت صاحب‌الزمان(عج) و روز سربازان گمنام در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران صحبت می‌کرد، گفت: در یک سال گذشته با ۱۱۴ تیم تکفیری و ۱۱۶ تیم مرتبط با منافقین، چهار تیم ضد انقلاب، ۳۸۰ تیم قاچاق مواد مخدر برخورد شده و عملیات ۱۸۸ تیم عملیاتی خنثی شده است و آخرین آنها دستگیری چهار نفر در جنوب غرب کشورو کشف ۱۵ هزار فشنگ کلاشینکف از آنها بوده است.
علوی خاطرنشان کرد: ده‌ها جاسوس که جذب دستگاه‌های اطلاعاتی بیگانه شده بودند در مراکز حساس کشور شناسایی شدند و به دستگاه قضایی معرفی و در اختیار این دستگاه قرار گرفتند.
در همین حال جینا هاسپل، مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا از اختصاص منابع بیشتر در امور مرتبط با ایران و روسیه خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها