دعوای مرگبار بر سر کرایه باربری

پسرجوان زمانی که برای بررسی محل اسباب کشی دختر مورد علاقه‌اش به برجی در غرب تهران رفته بود در جریان دعوا با کارگران باربری،یکی ازآنها را کشت و فرار کرد.
کد خبر: ۱۱۹۵۲۱۱

به گزارش جام‌جم، ساعت 22 و 30 دقیقه پنجشنبه نهم اسفند امسال یکی از ماموران پلیس تهران با بازپرس مرادی، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از وقوع یک درگیری مرگبار در برجی در غرب تهران خبر داد. با دستور قضایی تحقیقات آغاز و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در جریان تحقیقات اولیه متوجه شدند جوان کارگر با ضربه چاقو زخمی شده و در ادامه فوت کرده است. پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات از همکاران مقتول و دختر جوانی که متهم به قتل فراری را می‌شناخت آغاز‌شد .
یکی از دوستان مقتول گفت: ما و مقتول کارگران باربری هستیم. پس از تماس زن جوانی با شرکت‌مان برای جابه‌جایی اثاثیه او به خانه‌اش رفته و اثاثیه را اینجا آوردیم. هزینه جابه‌جایی یک میلیون تومان شد و قرار شد زن جوان پول را بپردازد . اما پسر جوانی که با او آشنایی داشت اجازه نداد او یک میلیون تومان را بپردازد و می‌گفت بیشتر از 300 هزارتومان نمی‌دهند.با آن جوان درگیر شدیم. پسر جوان با ضربه چاقو یکی از همکارانم را زخمی کرد که باعث مرگ او شد. آن جوان ما را که قصد داشتیم مانع فرارش شویم، تهدید کردو با سوار شدن به خودرویش فرار کرد.
این در حالی بود که زن مستاجر نیز مورد تحقیقات قرار گرفت و به افسر تحقیق گفت: 15 روز قبل در اینستاگرام با جوان فراری آشنا شدم. بعداز آن‌که متوجه شدم او در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت دارد با او معامله‌ای انجام دادم. امروز برای اسباب کشی از شرکتی، کارگر گرفتم که قرار شد 300 هزار تومان به آنها بپردازم. زمانی که وسایل را جا‌به‌جا کردند، مدعی شدند چون وسایل زیاد بوده باید یک میلیون تومان بپردازم. به این حرف آنها اعتراض کردم و در تماس با مدیر باربری موضوع را پیگیر شدم که وی گفته‌های کارگران را تایید کرد و خواست که با آنها توافق مالی کنم. خواستم پول را بدهم که دوست اینستاگرامی ام به آنجا آمد و بعد از اطلاع از ماجرا اجازه پرداخت پول را نداد و با کارگران درگیر شد. در جریان درگیری یکی از کارگران را با چاقو زخمی کرد و گریخت.
پس از تحقیقات مقدماتی پرونده‌ای در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها