مرد آزارگر با ربودن دختر جوان 2 هفته او را شکنجه می‌داده است

نجات از خانه وحشت

دختر 22 ساله گمان نمی‌کرد که دوستی اینستاگرامی‌اش با پسر جوان او را در دام مرد شیطان‌صفت گرفتار کند و دو هفته در خانه ویلایی زندانی ‌شود. متهم بعداز دستگیری اعتراف کرد به خانه پدری دختر جوان هم دستبرد زده و یک‌کیلو و نیم طلا دزدیده است.
کد خبر: ۱۱۹۴۰۴۱

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی آبان امسال خانواده‌ای با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران و طرح شکایتی عنوان کردند که دختر 22 ساله‌ آنها از خانه‌شان در غرب تهران بیرون رفته و بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است.
آغاز تحقیقات
با دستور بازپرس پرونده، تحقیقات پلیس آگاهی تهران آغاز شد. در جریان تحقیقات پلیسی، اطلاعاتی به دست آمد که نشان می‌داد، دختر جوان دوستی اینستاگرامی با پسر جوانی داشته که آخرین بار هم قصد ملاقات او را داشته که بعد از آن ناپدید شده است. همین سرنخ کافی بود که ماموران به پسر جوان مشکوک شوند. او به‌عنوان تنها مظنون در پرونده گمشده دختر 22 ساله تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. جست‌وجوها در این باره ادامه داشت تا این‌که بعد از جست‌وجوهای مداوم، ماموران اطلاعاتی به‌دست آوردندکه نشان می‌داد، پسر جوان خانه‌ای ویلایی در شهر پرند به نام مادرش اجاره کرده است. با کشف این سرنخ، ماموران دیگر اطمینان یافتند که دختر جوان باید در این خانه ویلایی باشد.
دستگیری متهم
مأموران با هماهنگی قضایی دو روز پیش به خانه مورد نظر رفتند و آنجا را زیرنظر گرفتند. بعد از ساعاتی متوجه فردی شدندکه شباهت بسیاری به متهم داشت و وارد همان خانه ویلایی شد. همانجا بود که ماموران مطمئن شدند او پسر مورد نظر است. خانه را محاصره کرده و با ورود به این خانه، پسر جوان را که در یکی از اتاق‌های خانه پنهان شده بود، شناسایی و دستگیر کردند. در بازرسی از وسایل همراه او کارت بانکی و گوشی سرقتی از دختر جوان نیز کشف شد.
ماموران در ادامه صدای گریه و ناله‌های خفیفی را شنیدند و وقتی رد صداها را گرفتند، به زیر زمین خانه ویلایی رسیدند که در آنجا قفل بود. ماموران با شکستن قفل وارد آنجا شده و دختر ربوده شده را با دست و پای بسته یافته و نجات دادند. دختر جوان همراه متهم برای ادامه تحقیقات به اداره 16 پلیس آگاهی تهران منتقل شد.
جزئیات آزار در خانه وحشت
دختر جوان به افسر تحقیق گفت: دو ماه پیش با این پسر جوان در اینستاگرام دوست شدم و ارتباطمان شکل گرفت. چند بار همدیگر را ملاقات کردیم. آن روز او با من تماس گرفت و از من خواست برای تفریح به یکی از بوستان‌های تهران برویم که قبول کردم. سوار خودروی پژویش شدم که در میانه راه با چاقو مرا تهدید کردو به جای این‌که به بوستان برویم، مرا ربود. هر چه التماس کردم مرا رها کند بی‌فایده بود. مرد آدم‌ربا ضربه‌هایی به سرم زد که بی هوش شدم. زمانی که به هوش آمدم در خانه ویلایی بودم. او ابتدا پول و گوشی‌ام را دزدید. بعد دست و پایم را بست و در اتاق زندانی‌ام کرد. بعد از ساعتی هم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. دو هفته در آن خانه مرا به گروگان گرفته بود.
شاکی ادامه داد: شکنجه‌ام می‌داد و از صحنه آزار و اذیتم فیلم می‌گرفت. تهدید می‌کرد که اگر سر و صدا کنم، علاوه برانتشار فیلم سیاه در اینستاگرام و کانال‌های تلگرامی آن را برای خانواده‌ام نیز ارسال می‌کند تا آنها با دیدن این فیلم دست به خودکشی بزنند. هر روز چند بار شکنجه ام می‌داد و کتکم می‌زد. آب و غذای کمی به من می‌داد. فکر نمی‌کردم که از اسارتگاه جوان شیطان صفت رها شوم و هر لحظه مرگ را مقابل چشمانم می‌دیدم. دل‌نگران خانواده‌ام بودم.

اعترافات مرد آزارگر
فرید متهم 22 ساله گفت: من دختر جوان را در اینستاگرام فریب داده و با او دوست شدم. من او را ربودم، مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار دادم اما تجاوزی در کار نبود. پول و کارت بانکی‌اش را هم سرقت کردم. به دروغ به او گفتم که از او فیلم سیاه تهیه کرده‌ام تا با این ترفند بتوانم با تهدید به انتشار آن از خانواده‌اش اخاذی کنم که بعداز دو هفته مخفیگاهم لو رفت و دستگیر شدم.
در حالی که تحقیقات از او ادامه داشت متهم این بار اعتراف کرد که علاوه بر آن به خانه پدری شاکی هم دستبرد زده و در این‌باره به افسر تحقیق گفت: یک ماه پیش از این‌که نقشه ربودن دختر جوان را اجرا کنم با او به رستورانی رفتیم. در یک فرصت،کلید خانه‌شان را از کیفش برداشتم. بعد از چند روز مقابل خانه آنها رفته و آنجا را زیرنظر گرفتم وشبی که مطمئن شدم آنها به مهمانی رفته‌اند، نقشه دزدی را اجرا کردم. کلید روی گاوصندوق بود و به این ترتیب توانستم، یک کیلو و نیم طلا را که در آنجا نگهداری می‌شد، سرقت کنم. با فروش طلاهای سرقتی، خودروی مدل بالایی خریدم و بقیه پول آن را به مردی دادم و به نام مادرم یک خانه ویلایی در پرند اجاره کردم و دختر جوان را بعد از آن‌که ربودم، دو هفته در آنجا شکنجه‌اش دادم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها