مجری برنامه «ویدئو چک» از آخرین وضعیت شکایت سردار‌آزمون، زمان پایان یافتن این برنامه، اجرای برنامه‌های متنوع و پیشنهادهای کاری که به وی می‌شود، حرف زد.
کد خبر: ۱۱۹۲۳۴۹

عبدا... روا مجری ویدئو چک، از برنامه‌های شبکه ورزش سیما که شب‌های پنجشنبه ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود درباره ایده شکل‌گیری این برنامه به مهر گفت: شاید نمونه خارجی این برنامه در شبکه‌های خارجی وجود داشته باشد، اما طرح این برنامه در صدا و سیمای ما جدید است و به نظر من در حال حاضر ویدئو چک تبدیل به یک برند منحصر به خود شده است.
وی با اشاره به این‌که ایده اصلی ویدئو چک متعلق به مجتبی آذری، تهیه‌کننده برنامه است، عنوان کرد: ساختار چنین برنامه‌هایی ایجاب می‌کند طراحی آن براساس مجری باشد. پس ویدئو چک هم با نقاط قوت و ضعف من تطبیق داده شده است.
روا با اشاره به این‌که گرچه ویدئو چک از شبکه ورزش پخش می‌شود اما نمی‌توان آن را فقط یک برنامه ورزشی دانست، گفت: به نظر من ویدئو چک یک برنامه اجتماعی ورزشی است که ما در این یک سالی که از اجرایش می‌گذرد، روی آن دقت و وسواس زیادی داشته‌ایم و حتی تغییراتی در نحوه اجرا و متن‌های برنامه ایجاد کرده‌ایم.
وی با اشاره به این‌که تیم تولید برنامه همچون رویکرد آن جوان است، عنوان کرد: تیم نویسندگی ما که شامل پنج نفر می‌شود همه از قشر جوان هستند و به نوعی می‌توان مرا پیرمرد این تیم نامید!
مجری ویدئو چک درباره واکنش کسانی که با آنها در برنامه شوخی می‌شود، گفت: ما در این برنامه با افراد مختلفی شوخی می‌کنیم و بیشتر اوقات هم واکنش‌ها به این شوخی‌ها خوب است؛ اما گاهی هم به ما حمله شود که این مساله در حوزه مسائل ورزشی بخصوص فوتبال زیاد پیش می‌آید.
وی درباره مصادیق این حمله‌ها بیان کرد: به طور مثال بعضی اوقات پیش آمده با برانکو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شوخی کرده‌ایم و هواداران استقلال خوشحال شده و از ما حمایت کرده‌اند و هفته بعد که سراغ شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال رفتیم، همان هواداران به ما حمله کردند، ولی من به هواداران تیم‌های مختلف می‌گویم مطمئن نباشند که با آنها شوخی نمی‌کنیم!
مجری سابق برنامه شب‌های فوتبالی بیان کرد: در این میان افرادی هم از ما دفاع کرده و داوطلبانه خواستار شوخی‌های ویدئو چک با خود شده‌اند؛ به عنوان مثال علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس در ملاقاتی که با هم در مراسم برترین‌های لیگ برتر فوتبال داشتیم، از شوخی‌هایی که با وی کردیم بسیار خوشحال بود و حتی خواستار این بود که شوخی‌های بیشتری با او انجام دهیم.
البته ویدئو چک دور از حاشیه هم نبوده و بهمن سال‌گذشته بود که خبر شکایت سردار آزمون از مجری این برنامه به دلیل توهین به وی منتشر شد. عبدا... روا با گل نزدن‌های پیاپی مهاجم بازنشسته تیم ملی شوخی کرده و گفته بود: «سردار آزمون در گذشته مهاجم بسیار گلزنی بود، اما الان خیلی وقت است که در زمین فوتبال گل نمی‌زند و در خارج از زمین فوتبال شاهد گلزنی‌های وی هستیم!» حالا عبدا... روا در این گفت‌وگو درباره آخرین وضعیت این شکایت توضیح داد: تنها دو مورد شکایت داشتیم که یک مورد آن شوخی با سردار آزمون بود و ما در برنامه‌ای که بهمن96 پخش شد، با گل‌نزنی‌های سردار شوخی کردیم و همین مساله باعث ناراحتی او شد. این پرونده در حال حاضر در جریان است و وکیل بنده پیگیر این شکایت است و ما هم دفاعیات خود را به دادگاه ارائه کرده‌ایم.
این مجری درباره این موضوع که تا چه زمانی قرار است ویدئو چک ادامه داشته باشد، گفت: در کشور ما سوژه برای پرداختن زیاد است، ولی ما تا وقتی که مردم ویدئو چک را دوست داشته باشند، آن را ادامه می‌دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها