ساختار برنده‌باش تغییر می‌کند

به گزارش جام‌جم، هاشم رضایت از ایجاد تغییراتی در ساختار مسابقه برنده‌باش خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۷۱۵۴

هاشم رضایت در این باره گفت: بسیاری از مردم نکاتی را درباره تکراری بودن مهمان‌ها و همچنین دسترسی‌ناپذیر بودن جوایز سطح بالای مسابقه مطرح می‌کردند. ما هم به هر حال برای مردم برنامه می‌سازیم و نظر مخاطبان برای ما مهم است. پس در اتاق فکر برنامه به این نتیجه رسیدیم که افراد تکراری هرچند می‌توانند در مسابقه شرکت کنند، ولی نمی‌توانند مجدد جزو برندگان باشند و در مسابقه مقابل آقای گلزار حاضر شوند. در این صورت فرصت حضور در مسابقه به افراد جدید و بیشتری برسد.
تهیه کننده مسابقه برنده باش ادامه داد: از دیگر نکته‌هایی که مطرح می‌شد این بود که جوایز سطح بالای برنامه به نوعی کمتر در دسترس است. این موضوع را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که سطح جایزه اصلی برنامه را به صد میلیون برسانیم و در عوض نقاط امن شرکت‌کنندگان را دسترسی‌پذیرتر کنیم. در این صورت خواهید دید در مجموع، شرکت کننده‌های مسابقه جوایز بیشتری راخواهند برد.
همچنین در پله‌های امن مسابقه دو تغییر داده شده است. پله اول پنج میلیون امتیاز تغییری نکرده ولی پله دوم به ۲۰ میلیون و پله سوم یا آخر به صد میلیون تغییر داده شده است و بینندگان برنامه این تغییرات را از هفته آینده پنجشنبه ۱۱ بهمن‌ماه مشاهده خواهند کرد.
رضایت افزود: طرح کتابخوانی که اخیراً به برنامه اضافه شده مورد استقبال بالای مخاطبان قرار گرفته و ان‌شاءا... ما در هر برنامه یک کتاب برای علاقه‌مندان معرفی خواهیم کرد و امیدواریم از این طریق بتوانیم به افزایش سرانه مطالعه کشور به سهم خود کمک کنیم.
هاشم رضایت خاطرنشان کرد: همان‌طور که نظرسنجی‌های اخیر صدا و سیما نشان می‌دهد، مسابقه برنده باش پربیننده‌ترین مسابقه حال حاضر تلویزیون است و امیدواریم با تغییرات به وجود آمده و طرح‌هایی نظیر کتابخوانی بتوانیم رضایت خاطر مخاطبان خودمان را بیش از پیش کسب بکنیم و همچنان پرمخاطب‌ترین مسابقه تلویزیون باقی بمانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها