لیپی: مقابل تیم کی‌روش حق اشتباه نداریم

مارچلو لیپی سرمربی بزرگ و نامدار تیم ملی چین در کنفرانس دیروز درباره بازی با ایران و سرمربی این تیم حرف زد:
کد خبر: ۱۱۸۷۱۳۹


ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و در جام جهانی هم حضور داشت. آنها تیمی فیزیکی هستند و کیفیت خوبی دارند ولی ما هم توانایی‌هایی داریم و سعی می‌کنیم از شانس‌مان استفاده کرده و از موقعیت‌هایمان بهره ببریم.
در بازی با ایران اصلا نمی‌شود اشتباه کرد چون ریسک کردن مقابل این تیم خیلی خطرناک است. ما باید بهترین عملکرد را در این بازی نشان بدهیم و اصلا فرصت اشتباه نداریم؛ چون تیم ایران به‌خوبی می‌داند که چگونه ما را مجازات کند.
دنبال نتایج خوب هستیم، ولی بعضی مواقع این اتفاق نمی‌افتد. نتیجه یک بازی چیزی است که می‌تواند نشان بدهد خیلی سخت کار کرده‌اید یا خیر. برای من خیلی مهم است که به نتیجه برسیم و من همیشه به دنبال موفقیت هستم.
ایران و چین پیشرفت‌های خوبی داشته‌اند. ایران به جام جهانی رسید و تیم ما هم نتایج خوبی گرفت. به نظرم در ایران توان زیادی وجود دارد.
من موافق سیستم VAR هستم. بودن این سیستم می‌تواند کمک کند و برای همه تیم‌ها مفید خواهد بود.
ما می‌دانیم ایران بهترین تیم آسیاست و در رنکینگ اول قرار دارد. ما هم در رده ششم رنکینگ هستیم پس خیلی روشن است که مقابل قوی‌ترین تیم آسیا بازی می‌کنیم. می‌خواهیم بهترین عملکرد خود را از نظر تاکتیکی به نمایش بگذاریم و هیچ اشتباهی نکنیم. می‌خواهیم با تمرکز بالا بازی کنیم و می‌دانیم در فوتبال هر اتفاقی ممکن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها