بارسا بازی هفته بیستم خود در لالیگا را با ستاره‌هایش با پیروزی 3 بر یک پشت سر گذاشت تا نشریات اسپانیایی همچون موندو دپورتیوو و اسپرت با تیترهای «شب ستاره‌ها» و «ستاره‌های تعیین‌کننده» به تمجید از عملکرد بازکینان این تیم بپردازد.
کد خبر: ۱۱۸۶۴۵۰

عثمان دمبله گرچه گل اول تیمش را زد، اما به دلیل مصدومیت از ترکیب تیمش خارج شد. بنا به اعلام کادر پزشکی بارسا، دمبله از ناحیه قوزک پای چپ دچار کشیدگی عضلانی شده است. بر همین اساس به احتمال زیاد او بین ده تا 15 روز خانه‌نشین خواهد بود.
لوئیس سوارز هم با زدن گل دوم تیمش توانست به رکوردی تازه در تاریخ آبی‌اناری‌ها برسد. او با این گل تعداد گل‌هایش در بارسلونا را به عدد 167 رساند و به این ترتیب پنجمین گلزن برتر تاریخ بارسا شد. لیونل مسی هم که تا دقیقه 64 روی نیمکت بود، پس از ورود به زمین هم روی گل دوم تاثیرداشت و هم گل سوم تیمش را به ثمر رساند. به این ترتیب تعداد گل‌های ستاره آرژانتینی در این فصل برای بارسا به عدد 23 رسید تا در 11 فصل اخیر برای تیمش بیش از 25 گل زده باشد.
از سوی دیگر، سرخیو بوسکتس با کارت زردی که در بازی یکشنبه شب دریافت کرد با پپ گواردیولا در این زمینه برابر شد. این هشتادوهفتمین کارت زردی بود که بوسکتس در 11 فصل از دوران بازیگری‌اش در بارسلونا دریافت کرد. البته بوسکتس در 330 بازی (هر 8/3 بازی یک بار) و گواردیولا در 263 بازی (هر سه بازی) این کارت‌ها را دریافت کرده‌‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها