محمد معتمدی این روزها پرکار است، هم نامش در کنار حاشیه‌های ممنوع‌الفعالیتی‌اش دیده می‌شود و هم فعالیت‌های موسیقی‌اش را پیگیری می‌کند.
کد خبر: ۱۱۶۶۲۶۸

حالا خودش اعلام کرده هفتآواز با اشعار عاشورایی اجرا کرده قرار است آرام آرام شنیده شود. آوازهای محمد معتمدی برای تیتراژ مستندهای «عتبات کلمات» اجرا شده که این روزها از شبکه چهار پخش میشود. معتمدی که دیروز 40 ساله شد در این باره گفته است، این برنامه موضوعی دارد که متناسب با اعتقادات جامعه است و در واقع به چیزی پرداخته که درنهایت بخش عمده و حداکثری جامعه دل در گروی آن دارند. دیگر ویژگی برنامه این است که موضوع محرم و عاشورا را با رویکردی جدید، از منظر ادبی مورد توجه قرار میدهد.

محمد معتمدی تیتراژ پایانی این ویژه برنامه را با شعری از استاد مجاهدی اجرا کرده و برای تیتراژهای ابتدایی عتبات کلمات از اشعار آیینی و عاشورایی شاعرانی همچون علیرضا قزه، احمد علوی، افشین علا، هادی جانفدا، سعید بیابانکی، یوسفعلی میرشکاک و محمد علی مجاهدی استفاده کرده است.

عتبات کلمات نگاهی دارد به ده شعر برجسته عاشورایی که میان اهل ادب شهره شدهاند و به بهانه این شعرها سراغ شاعر آنها میرود و زمانه، زندگیاش و چگونگی رسیدن به این شعر را در قالب یک مستند پرتره بازگو میکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها