با اعلام فهرست 25نفره بازی با ازبکستان

سردار از فهرست کی‌روش خط خورد

سرمربی تیم ملی در فاصله دو روز تا سفر به تاشکند فهرست 25 نفره مسافران نهایی را اعلام کرد که طی آن چهار بازیکن از فهرست کنار گذاشته شدند.
کد خبر: ۱۱۶۳۲۶۹

طی این فهرست چهار بازیکنی که دیگر تیم ملی را همراهی نخواهند کرد سردار آزمون، کاوه رضایی، محمد خانزاده و رشید مظاهری نام دارند که سه نفر از آنها به دلیل مصدومیت و آزمون به دلیل حل نشدن سوءتفاهمات پیش آمده بعد از جام جهانی از افکار کارلوس کی روش خارج شده اند تا مهمترین سوژه فهرست جدید تیم ملی ایران لقب بگیرند.

علیرضا بیرانوند (پرسپولیس تهران)، امیرعابدزاده (ماریتیمو پرتغال)، سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، پژمان منتظری، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، علی کریمی (استقلال)، مجید حسینی و وحید امیری (ترابزون اسپور ترکیه)، مرتضی پورعلی گنجی (یوپن بلژیک)، میلاد محمدی (احمدگروژنی روسیه)، صادق محرمی (دیناموزاگرب کروواسی)، سعید عزت الهی (ردینگ انگلستان)، امید ابراهیمی (الاهلی قطر)، اشکان دژاگه، مسعود شجاعیاحسان حاج صفی (تراکتورسازی تبریز)، سامان قدوس (آمیان فرانسه)، مهدی ترابی (سایپا تهران)، علیرضا جهانبخش (برایتون انگلستان)، علی قلی زاده (شارلروا بلژیک)، کریم انصاریفرد (ناتینگهام فارست انگستان) و مهدی طارمی (الغرافه قطر) و رامین رضاییان نفراتی هستند که طبق برنامه اعلام شده تمرینات خود را تا روز یکشنبه در تهران پیگیری می کنند و سپس با پرواز اختصاصی راهی تاشکند می شوند. دیدار دوستانه ایران و ازبکستان، ساعت 20 روز سه شنبه برگزار می شود.

قدوس از امروز در اردوی تیم ملی

سه هفته بعد از انتقال پر سرو صدای سامان قدوس به آمیان این بازیکن تولد 25 سالگی خود را در فرانسه برگزار کرد تا به مناسبت این روز توئیتر رسمی باشگاه با انتشار پستی این اتفاق شیرین را به خرید جدید خود تبریک بگوید. قدوس که در فهرست 29 نفره اردوی تیم ملی قرار گرفته، به گفته مدیررسانهای پرتغالی امروز در تمرینات به جمع سایر ملی پوشان خواهد پیوست تا برای بازی با ازبکستان آماده شود.

اختلاف کیروش و آلاشپورت؟!

در حالیکه طی هفتههای اخیر قرارداد شرکت آلاشپورت با فدراسیون فوتبال برای تأمین البسه تیم ملی نهایی شده بود و این خبر در سایت فدراسیون هم درج شد، اما ملیپوشان همچنان با لباس آدیداس تمرین میکنند. روز گذشته سه بازیکن تیم ملی با لباس حامی جدید در کنفرانس خبری حاضر شدند ولی امروز تمامی بازیکنان با البسه آدیداس تمرین کردند تا مشخص شود آنها موافق این قرارداد نیستند! کیروش در دوره قبلی همکاری آلاشپورت و فدراسیون با این برند به مشکل خورد و ظاهرا مشکلات ادامه دارد. با اینکه فدراسیون با آنها توافق کرده ولی کیروش همچنان خواهان همکاری با این برند نیست.

با توجه به اخبار منتشر دپارتمان تیم ملی سرانجام روز گذشته بیانیهای منتشر کرد و در آن نوشت: «از آنجا که فرآیند مناقصه البسه تیم ملی هنوز به اتمام نرسیده و تا زمانی که فدراسیون به یک توافق نهایی با یکی از برندهای معتبر در این زمینه برسد و از سوی دیگر با توجه به اینکه در حال حاضر اقلامی که در این بخش در دسترس فدراسیون فوتبال است و به اندازه کافی در محل ذخیره البسه موجود میباشد، تصمیم فدراسیون بر این شده است که از تمامی اقلامی که در حال حاضر در اختیار فدراسیون قرار دارد و از سرمایه موجود در زمان و مکان مناسب استفاده شود. بدیهی است تا زمان مشخص شدن اسپانسر تیم ملی در زمینه البسه و تصمیمگیری نهایی در این خصوص و به دلیل دفاع و حفاظت از منابع فنی و مالی تیم ملی فوتبال کشورمان از محل ذخیره البسه موجود استفاده خواهد شد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها