مرد جوان که در پوشش مسافربر زنان را سوار پراید می‌کرد و پس از آزار آنها اموالشان را می‌دزدید دیروز پای میز محاکمه ایستاد. مرد شیطان‌صفت گفت بیمارم و به خاطر مشکلات جنسی دست به این کار می‌زدم اما نیاز مالی نداشتم.
کد خبر: ۱۱۶۳۱۴۷

به گزارش جامجم، رسیدگی به این پرونده از اوایل فروردین امسال با شکایت زن جوانی به نام پریسا در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. زن پریشان به ماموران گفت: کارمند یک شرکت خصوصی هستم و بتازگی ازدواج کردهام. از محل کارم به خانه بر میگشتم به همین خاطر در اتوبان آزادگان سوار پراید مرد جوانی شدم اما در بین راه راننده تغییر مسیر داد .وقتی به او اعتراض کردم درهای ماشین را قفل کرد و مرا تهدید کرد و بدون توجه به التماس هایم، آزارم داد .مرد جوان همه پول و طلاهایی را که همراه داشتم سرقت کرد و مرا در حاشیه تهران از ماشین بیرون انداخت.

این زن ادامه داد:من که شوکه بودم از خودروهای عبوری کمک خواستم و یکی از آنها مرا به خانه ام رساند. وقتی مرد شیطان صفت در ماشین را باز کرد تا پیاده شوم در یک لحظه توانستم شماره پلاک خودرو را به خاطر بسپارم .

با شماره پلاکی که این زن به پلیس داده بود تحقیقات وارد مرحله تازهای شد و صاحب پراید به نام سعید ردیابی و بازداشت شد. این مرد ۳۳ ساله مدعی بود از این ماجرا اطلاع ندارد و بیگناه است، اما با بررسیهای پلیسی روشن شد در فاصله کوتاهی از این شکایت، دو شکایت مشابه دیگر نیز علیه راننده یک دستگاه پراید سفید مطرح شده که مرد مسافربر دو زن را در ماجراهای جداگانه و در پوشش مسافربر ربوده و پس از آزار، اموال آنها را سرقت کرده است . در حالی که به نظر میرسید متهم سه پرونده یک نفر باشد، دو شاکی به پلیس آگاهی فراخوانده شدند و در مواجهه حضوری سعید را شناسایی کردند. شمار شکایتها از مرد شیطان صفت به سه نفر رسیده بود که وی دیروز در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شد .

در این جلسه وکلای مدافع دو شاکی حاضر شدند و اعلام گذشت کردند. آنها گفتند موکلان آنها بهخاطر آبرویشان حاضر به ادامه پیگیری پرونده نیستند و به همین خاطر رضایت دادهاند، اما پریسا به تشریح جزئیات ماجرای تکاندهنده پرداخت و از دقایق هولناکی که در پراید سفید به او گذشته بود برای قضات دادگاه توضیح داد و گفت: این ماجرا تاثیر بدی در روحیه و زندگیام گذاشته است. زندگیام در آستانه فروپاشی است .

سپس سعید به اتهام تعرض، آدم ربایی و سرقت به دفاع پرداخت و گفت: قبول دارم در پوشش مسافربر زنان جوان را سوار ماشینم میکردم اما در ابتدا نیت شومی نداشتم. من در میان راه وسوسه میشدم و آنها را آزار میدادم. برای سرقت اموال آنها هیچ انگیزه مالی نداشتم چون وضع مالی خوبی دارم، اما چون بیمارم و از مشکلات جنسی رنج میبرم دست به چنین کاری میزدم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا برای مرد شیطان صفت حکم صادر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها