فوتبال اروپا

واکنش لوپتگی به انتخاب گلر رئال

رئال مادرید بامداد دوشنبه در هفته دوم لالیگا به مصاف خیرونا رفت و ۴ بر یک پیروز شد. یولن لوپتگی، سرمربی رئال در این بازی باز هم از کیلور ناواس به‌عنوان دروازه‌بان اصلی استفاده کرد و هنوز تیبو کورتوآ برای سفیدپوشان به میدان نرفته است. به گزارش آس، سرمربی رئال مادرید در مورد انتخاب دروازه‌بانان اظهار کرد: باید ببینیم سیستم چرخشی در رابطه با دروازه‌بانان چگونه پیش می‌رود. من سه دروازه‌بان فوق‌العاده در اختیار دارم و باید شرایط آنها را بررسی کرد. امروز ناواس خیلی خوب عمل کرد و باید دید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. برای این موضوع برنامه‌ریزی کرده‌ام و در رابطه با آن نیز حرفی نخواهم زد.
کد خبر: ۱۱۶۱۶۲۵

ناراحتی اسپالتی بعد از تساوی اینتر

در یکی از حساسترین بازیهای هفته دوم رقابتهای سری A، اینتر از تورینو پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت برنده نداشت و بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. اینتر در این دیدار با دو گل پریشیچ و استفان دیفری پیش افتاد اما در ادامه دو گل دریافت کرد تا این بازی برنده نداشته باشد. لوچیانو اسپالتی که از این نتیجه بسیار ناراحت بود بعد از پایان بازی گفت: اصلا آسان نیست که آنچه را اتفاق افتاد شرح داد. ما پیروزی را به آسانی از دست دادیم. توپ را بخوبی به گردش درنیاوردیم. هیچ تفسیری درباره دلیل این تساوی ناامیدکننده ندارم.

درگیری لفظی شدید اوزیل با امری

در حالی که تنها سه هفته از آغاز فصل جدید لیگ برتر انگلیس میگذرد، اوضاع باشگاه آرسنال متشنج شده است. طبق ادعای چند رسانه انگلیسی از جمله نشریه تایمز، مسعود اوزیل، هافبک آلمانی آرسنال با اونای امری سرمربی تیم اختلاف پیدا کرده و دو طرف در یکی ازجلسات تمرینی اخیر آرسنال با یکدیگر درگیری لفظی شدیدی داشتهاند. گویا امری از عملکرد اوزیل در بازی هفته گذشته آرسنال مقابل منچسترسیتی راضی نبود و به همین دلیل او را از ترکیب تیم برای مصاف با وستهام کنار گذاشت. گفته میشود دلیل درگیری لفظی شدید اوزیل و امری به دلیل مطلع شدن بازیکن آلمانی از خارج شدن نامش از ترکیب اصلی تیم بوده است.

رکورد راموس در شب پیروزی رئال

سرخیو راموس با زدن گل تساوی رئال مادرید در پیروزی 4 بر یک این تیم در خانه خیرونا، تعداد فصلهای متوالی که او در لالیگا گلزنی کرده است را به عدد 15 رساند. راموس مجموعاً در 423 بازیاش در لالیگا 56 گل زده و سیزدهمین گلزن برتر در میان برترین گلزنان حال حاضر لالیگا محسوب میشود که هنوز در این لیگ شاغل هستند. با گلزنی در 15 فصل متوالی، راموس باید 4 فصل دیگر هم گلزنی کند تا به بهترین رکورد ثبت شده که با 19 فصل متوالی به نام گاینسا است، برسد.

هافبک بایرن به دنبال پیوستن به رئال

تیاگو آلکانتارا که در فصل نقلوانتقالات تابستانی شایعاتی درخصوص احتمال جدایی وی از جمع سرخپوشان مونیخی مطرح بوده، بهدنبال بازگشت به فوتبال اسپانیاست. بر اساس ادعای نشریه «دُن بالن» اسپانیا، تیاگو آلکانتارا میخواهد به رئال مادرید ملحق شود. هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ رابطه خوبی با یولن لوپتگی دارد و این سرمربی اسپانیایی بهدنبال جذب یک هافبک دیگر پیش از بسته شدن فصل نقلوانتقالات تابستانی جاری است. اما گفته میشود فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید نسبت بهخدمت گرفتن آلکانتارا تردید دارد، زیرا این بازیکن تا سال 2021 با بایرن مونیخ قرارداد دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها