استقلال - تراکتورسازی؛ گُل بازی‌های هفته

گــــردوخاک تازه‌ واردهــا

هفته سوم لیگ برتر پر از نکات جذاب است. هفته‌ای با حواشی فراوان که البته یک بازی را برجسته‌تر از دیگر بازی‌ها می‌بیند:‌ استقلال - تراکتورسازی.
کد خبر: ۱۱۵۸۳۲۳

تراکتورسازی که با استخدام جان توشاک خبرساز شده بود؛ بمب‌های دیگری برای این فصل داشت و با استخدام مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دوباره خبرساز شد. حالا تراکتور برای بازی 20:30 فرداشب این دو بازیکن را هم در اختیار دارد. اشکان دژاگه که به عنوان ملی‌پوش ایران بارها در آزادی بازی کرده،‌ فرداشب برای اولین‌بار در قامت یک بازیکن باشگاهی در این ورزشگاه به میدان می‌رود. این اولین بازی او در لیگ برتر است.

مسعود شجاعی هم آخرین بار سال 85 برای سایپا به میدان رفت و 12 سال است که در لیگ ایران بازی نکرده است. او بعد از 12 سال به عنوان یک بازیکن باشگاهی در آزادی به میدان می‌رود. البته تراکتورسازی جدا از این دو بازیکن بزرگ و اسم‌دار، بازیکنان دیگری دارد و باید دید این دو نفر در اولین نمایش می‌توانند با تیم هماهنگ باشند یا خیر.

در تیم مقابل، وینفرد شفر قرار دارد که گرچه کارنامه‌اش مانند توشاک پربار نیست و تاکنون تیم‌های بزرگی مانند رئال مادرید و گلاسگو را هدایت نکرده؛ اما عملکردش در استقلال قابل دفاع بوده است. استقلال در این فصل بازیکنان بسیاری از دست داده است؛ اما با وجود این هم شکست نداشته است. آبی‌های تهران هم در بازی با پیکان و هم در بازی با ذوب‌آهن شایسته بازی کردند و حالا امیدوارانه به روزهای بهتر فکر می‌کنند. آنها دو بازیکن خوب خریده‌اند که فرداشب می‌توانند بازی کنند: مرتضی تبریزی و نویمایر. البته آنها الحاجی گرو را هم در اختیار گرفته‌اند که ITC او هنوز نرسیده و نمی‌تواند بازی کند. بازی فرداشب یکی از این دو تیم را راهی جمع مدعیان خواهد کرد.

نبرد پایاپای

تراکتورسازی فصل گذشته پنج بار برای بازی با تیم‌های تهرانی به پایتخت آمد و در چهار مورد با شکست زمین مسابقه را ترک کرد. به عبارتی سایپا تنها تیم تهرانی بود که در خانه مغلوب
تراکتورسازی شد.

حالا تیم جان توشاک باید برای بازی با یک تیم تهرانی دیگر به ورزشگاه آزادی برود. استقلال در 13 بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر شکست نخورده است و شفر دوست ندارد این آمار، روی عددی که به نحس بودن معروف است، متوقف شود.

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها