باقراردادی 3 ساله به ارزش 15 میلیون پوند

اونای امری سرمربی توپچی‌ها شد

«یک طلوع جدید، یک دوره جدید و یک بخش جدید.» این خبری بود که روز گذشته باشگاه آرسنال در وب سایت رسمی خود اعلام کرد و گمانه‌زنی‌ها برای جانشین آرسن ونگر را پایان داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۸۵۶

همانطور که از چند روز پیش مطرح بود، اونای امری، مربی اسپانیایی سابق پاریسن ژرمن به عنوان سرمربی فصل آینده توپچیهای لندن انتخاب شد. بنا به گزارش رسانههای انگلیسی، قرارداد امری 3 ساله و به ارزش 15 میلیون پوند است. امری پس از رسمی شدن این خبر در گفتوگو با سایت باشگاه گفت: بسیار خوشحالم که به یکی از بزرگترین باشگاههای فوتبال پیوستهام. آرسنال به دلیل نوع بازی، تعهدش به استفاده از بازیکنان جوان، داشتن ورزشگاهی فوقالعاده و نحوه مدیریتش، تیمی محبوب در سراسر دنیا به حساب میآید. من بسیار هیجان زدهام تا دورهای مهم و جدید را در تاریخ این باشگاه شروع کنم. من به همراه مدیران تلاش میکنیم تا لحظات و خاطراتی خوش و به یادماندنی را برای طرفداران آرسنال رقم بزنیم. البته پیش از رسمی شدن این موضوع، خود امری صبح دیروز این خبر را افشا کرد. سایت رسمی امری تصویری از او با پشت زمینه قرمز را منتشر کرد و نوشت باعث افتخار است که بخشی از باشگاه آرسنال شدهام. بعد از چند ساعت این مطلب از سایت امری حذف شد.

امری 46 ساله بخش زیادی از دوران فوتبال خود را در تیم دسته دوم تودلتو گذراند. او از سال 2005 مربیگری خود را آغاز کرد.

پر افتخارترین دوره مربیگری او به سالهای 2013 تا 2016 در سویا باز میگردد که توانست در سه فصل متوالی تیم اسپانیایی را به قهرمانی در جام یوفا برساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها