اعضای باندی که دست به سرقت مسلحانه از بانک‌های شیراز و اصفهان می‌زدند محاکمه و سه نفر از آنها به اعدام محکوم شدند.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۷۵

به گزارش جامجم، متهمان که شش نفر هستند سال 88، در دو فقره سرقت مسلحانه از بانکهای اصفهان نقش داشتند. آنها بیست و نهم بهمن همان سال به شیراز فرار کردندو آنجا نیز به بانکی دستبرد مسلحانه زدندو بیش از صد میلیون تومان پول دزدیدند. دزدان مسلح یک ماه بعد و در 18 اسفند همان سال نقاب به چهره زدندو مسلحانه از بانک دیگری در شیراز بیش از 44 میلیون تومان پول سرقت کردند. یک ماه بعد هم به بانک دیگری در شیراز دستبرد زدند و این بار بیش از چهار میلیون تومان دزدیدند.

آنها پس از ده ماه توقف اعمال مجرمانه خود بیست و هشتم بهمن سال 89 به قصد سرقت مسلحانه بانک مهر اقتصاد شعبه بنی هاشمی شیراز در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بود ند، وارد آنجا شدند و پس از مجروح کردن معاون بانک با سرقت 12میلیون تومان با پراید یکی از کارمندان بانک متواری شدند. دزدان مسلح دهم بهمن سال 90 هم از بانک صادرات مشیر نوی شیراز سرقت کردند و بیش از 73 میلیون تومان پول دزدیدند. سرکرده باند با یکی از همدستانش در ادامه اقدامات مجرمانه خود، با جعل عنوان پلیس، محموله تلفن همراهی را سرقت کردند. سرانجام او درچهاردهم دی سال 92 دستگیر و همدستانش یکی پس از دیگری بازداشت شدند و انواع سلاح نیز از
آنها کشف شد .

قاضی دادگاه انقلاب شیراز، سه متهم را به اتهام شرکت در سرقتهای مسلحانه متعدد بانک به اعدام و عضو چهارم باند را به اتهام محاربه در یک فقره سرقت مسلحانه به 15 سال و یک روز زندان و آخرین عضو را به پنج سال زندان، 74 ضربه شلاق و جزای نقدی محکوم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها