چهره‌ها

مت دیمون

مت دیمون و بن افلک در شرکت فیلمسازی خود، اقتباسی سینمایی از مشکلات عوامل درجه دو تولید محصولات سینمایی را تولید می‌کنند. شرکت فیلمسازی پرل استریت این درام اجتماعی پرتنش را با هزینه 40 میلیون دلاری تهیه می‌کند. اعلام خبر تولید این فیلم در شرکت فیلمسازی این دو چهره موفق سینما، همزمان با اعلام خبر مایکل بی جردن در همین ارتباط بوده است. این بازیگر سیاهپوست سینما هفته قبل در توییتر خود گفت؛ در تدارک تولید فیلمی سینمایی براساس همین موضوع است. رسانه‌ها می‌گویند، اشاره فرانسیس مکدورماند در مراسم اسکار به عوامل فنی تولید، توجه هالیوود را به مشکلات و مسائل این گروه جلب کرده است.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۱۴

لنس ردیک

یکی از نقشهای مهم «فرشته سقوط کرده است» را لنس ردیک بازی میکند. قسمت سوم مجموعه فیلم «اولمپیس سقوط کرده است» با بازی ژرار باتلر در نقش اصلی ساخته میشود. ردیک که برای حضور در «جان ویک»ها معروف شده، در قالب یکی از همکاران باتلر ظاهر خواهد شد. باتلر در این مجموعه فیلم، یک مامور کارکشته امنیتی است که با تروریستها مقابله میکند. مورگان فریمن و جیدا پینکت اسمیت هم در فیلم هستند.

ریک رومن ون کارگردان فیلم است. ردیک در حالی به جمع بازیگران این اکشن ماجراجویانه پیوسته، که کلید فیلمبرداری آن هفته قبل زده شد.

زاخاری لوی

کمپانی برادران وارنر نسخه تازه «شزم!» خود را برای پنجم آوریل سال 2019 اکران عمومی میکند. این اکشن کمیک استریپی ابرقهرمانانه، با همکاری شرکت فیلمسازی دیسی کامیکز ساخته میشود. زاخاری لوی، بازیگر جوان و موفق این روزهای سینما، نقش ابرقهرمان داستان شزم! را بازی میکند. نقش دوران نوجوانی زاخاری لوی را آشر انجل به عهده دارد. به احتمال زیاد، مارک استرانگ در نقش شخصیت منفی داستان ظاهر خواهد شد. دیوید اف سمبرگ، کارگردان شزم! است.

قرار است کلید فیلمبرداری این اکشن کمیکاستریپی اوایل فصل پاییز سال جاری میلادی زده شود.

دواین جانسن

تهیهکنندگان «رامپاج» دواین جانسن، تاریخ اکران عمومی آن را تغییر دادند. این اکشن فانتزی و ماجراجویانه، به جای 20 آوریل یک هفته زودتر روی پرده سینماها میرود. کمپانی برادران وارنر علت این تغییر زمان را در ارتباط با تغییر زمان اکران عمومی قسمت تازه «آونجرز/ انتقامگیران» تعریف میکند. کمپانی والت دیزنی زمان نمایش عمومی این اکشن ابرقهرمانانه خود را از چهارم می به 27آوریل منتقل کرد. برادران وارنر هم زمان اکران عمومی رامپاج را عقب برد تا نزدیک به زمان اکران عمومی اکشن والت دیزنی نباشد. این تغییر زمان کمک میکند که هر دو فیلم در جدول گیشه نمایش، شانس بیشتری برای موفقیت مالی داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها