استقلال در تلاش برای انتقال پادوانی با اورژانس هوایی به تهران

خدا رحم کرد، او قطع نخاع نشد

لئوناردو پادوانی، مدافع استقلال که در جریان دیدار با فولاد خوزستان مصدوم شد از ناحیه گردن دچار شکستگی شد و به دلیل نیاز به جراحی، ادامه فصل را از دست داد. این بازیکن که بعد از حضور وینفرد شفر بیشتر نیمکت‌نشین بود و فرصت بازی پیدا نمی‌کرد، برابر فولاد در ترکیب قرار گرفت. در دقیقه 41 مسابقه بود که او قصد داشت ضربه سری بزند که با آرمین سهرابیان، مدافع چپ آبی‌ها برخورد داشت. حاصل این برخورد شدید، زمین خوردن پادوانی بود و در همان لحظه اول کاملا مشخص شد گردن او حالت طبیعی ندارد. پس از بازی، رختکن استقلال هم پیش از این‌که تحت تاثیر برد تیم قرار داشته باشد، تحت تاثیر مصدومیت شدید پادوانی بود. همه بازیکنان پیگیر وضعیت لی اندرو بودند و از مسئولان تیم در این باره سوال می‌کردند.
کد خبر: ۱۱۲۵۲۹۲

در این بین بازار شایعات هم داغ بود. اولین خبری که منتشر شد، درباره قطع نخاع این بازیکن بود. شایعات حکایت از این داشت که نخاع پادوانی پاره شده و به همین دلیل سریعا به اتاق عمل منتقل شده است. ساعاتی پس از پایان بازی فولاد، کاروان استقلال اهواز را ترک کرد، اما پادوانی در اهواز و در بیمارستان ماند تا جراحی کند. در حالی که او در اتاق عمل بود، عبداللهی، سرپرست استقلال گفت مشکل این بازیکن حاد نیست و حل خواهد شد. جراحی پادوانی تا حدود 4 صبح به طول انجامید و صبح دیروز مسئولان استقلال اعلام کردند جراحی موفقیتآمیز بوده است. دکتر نوروزی، معاون پزشکی باشگاه درباره آخرین وضعیت پادوانی میگوید: «متاسفانه در حین بازی روز گذشته این بازیکن از ناحیه سر و گردن مصدوم شد و مستقیما راهی بیمارستان شد. ضایعه خیلی شدید است، ولی با متخصصان خوب مشاورههای خوبی انجام دادیم و باید هر چه سریعتر فشار را از روی نخاع بر میداشتیم. خوشبختانه عمل جراحی خیلی بموقع انجام شد و توانستند فشار را از روی نخاع بردارند. البته با توجه به مصدومیت و فشار سنگین که به نخاع پادوانی وارد شده است، او نیاز به زمان دارد و در صدد هستیم هر چه سریعتر وی را با اورژانس هوایی به تهران منتقل کنیم.»

نوروزی در پاسخ به این سوال که گویا امکانات در اهواز خوب نیست، توضیح میدهد: «خوشبختانه آمبولانس در ورزشگاه بود و خیلی زود به بیمارستان منتقل شد و در بهترین زمان تحت عمل جراحی قرار گرفت و الان هم این بازیکن به هوش آمده است. من خواهش میکنم از گمانهزنی بپرهیزید، چون شایعات فراوانی در مورد قطع نخاعش مطرح شد و خواهشی که من از مردم دارم این است که برای پادوانی دعا کنند چون او پسر خوبی است و امیدواریم به کار خودش برگردد.»

باشگاه استقلال در تلاش است تا امروز پادوانی را به تهران منتقل کند. البته نوروزی روز گذشته با متخصصان اهواز صحبت کرد تا ببیند امکان چنین کاری وجود دارد یا نه؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها