رئیس کمیته پیگیری «سانحه نفتکش ایرانی» در مجلس گفت: ابعاد حادثه سانچی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دست بررسی است و ظرف هفته آینده گزارش این حادثه آماده و به صحن علنی مجلس جهت قرائت ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۷۹۱۲

محمدمهدی برومندی، نماینده مردم مرودشت در گفتوگو با میزان، با اشاره به آخرین تحقیقات درباره سانحه نفتکش ایرانی گفت: ما در این سانحه مسائلی با چینیها داشتیم؛ یکی از بحثهای ما درباره عملیات امداد و نجات بود و اقداماتی که باید برای اطفای حریق انجام میشد و همینطور ورود به کشتی برای تحقیق و تفحص و جستوجوی پیکرهای خدمه بود که عملاً اتفاقی در این رابطه نیفتاد.

وی بیان کرد: البته نکتهای که وجود دارد این است که کاپیتان کشتی سانچی نیم ساعت قبل از برخورد و آتشسوزی کشتی با ایران تماس داشته است؛ یعنی کاپیتان درست ساعت 7و30 دقیقه با ایران صحبت کرده لذا آنچه اتفاق افتاده پس از این مکالمه و در ساعت 8 بوده است.

جعبه سیاه آسیب ندیده است

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی نیز دیروز با بیان اینکه جعبه سیاه نفتکش سانچی صدمهای ندیده است، اعلام کرد: اطلاعات جعبه سیاه (VDR) نفتکش سانچی، شناور فله بر کریستال و نیز مصاحبه با پرسنل شناور فله بر چینی، بدون خدشهای در اختیار این سازمان قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها