سیامک نعمتی کم‌کم به تعویض طلایی برانکو لقب می‌گیرد. او در در دو بازی گذشته قرمزها با یک پاس گل و یک گل زده، نقش مهمی در کسب برد و تساوی تیمش داشته است. خیلی‌ها می‌گویند نقش او در برد مقابل سیاه جامگان و تساوی مقابل گسترش بسیار زیاد بوده است.
کد خبر: ۱۱۱۵۰۳۲

سیامک پس از آن که دروازه گسترش را در دقیقه 95 باز کرد روی سینه خود، با دستانش نقش قلب درست کرد و برایشان فرستاد. این شادی گل کاملا شبیه به شادی گل هادی نوروزی کاپیتان فقید قرمزها بود و باعث شد تا یاد و خاطره او زنده شود.

خیلیها فکر کردند سیامک خواسته شادی گل مرحوم نوروزی را تکرار کند، ولی خودش در این باره به جام ورزشی میگوید: «واقعا؟ من اصلا نمیدانستم شادی گل هادی عزیز چه شکلی بود و به آن توجه نکردم. راستش وقتی به تیم آمدم دوست داشتم هر وقتی که گل بزنم، چنین شادی ای بکنم و در بازی گسترش موقعیتش پیش آمد. وقتی گل زدم اینطور شادی کردم و خدا را شکر یاد هادی هم زنده شده است.»

بازی بعدی قرمزها با پیکان است؛ دیداری که برای نعمتی هم انگیزه ساز است. به هر حال او مقابل تیم سابق خود قرار میگیرد و قطعا برای این مسابقه انگیزه زیادی دارد. وقتی در این باره از سیامک میپرسیم میگوید: «قطعا همینطور است. نه تنها برای این بازی که برای همه مسابقات انگیزه دارم. ولی همانطور که میدانید من یا هر بازیکن دیگری نمیتواند بگوید در بازی بعدی فیکس است یا نه. امیدوارم اینقدر خوب کار کرده باشم که بتوانم اعتماد آقای برانکو را جلب کنم و در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها