اگر اهل بازی‌های سبک آرکید هستید، Super Hexagon را از دست ندهید؛ یک بازی جذاب با گیم‌پلی درگیرکننده.
کد خبر: ۱۱۰۷۸۹۰

این بازی یک اصل ساده دارد: باید سمت چپ و راست نمایشگر را لمس کنید و طوری کاراکتر اصلی (مثلث کوچک) را در شش ضلع در جهت یا برخلاف عقربه‌های ساعت حرکت دهید که به نوارهای چندضلعی که به سمت‌تان می‌آید، برخورد نکند. ترکیب‌بندی عالی، سرعت بسیار بالا و رنگ‌بندی داینامیک این بازی شما را به‌صورت هیپنوتیزم‌کننده‌ای در بازی غرق می‌کند.

سه درجه سختی متفاوت با نام‌های Hexagoner ،Hexagon و Hexagonest در اختیار شما قرار می‌گیرد که به‌ترتیب از آسان آغاز شده و سخت‌تر می‌شود. البته هیچ‌کدام از این مراحل آسان نیست و از ابتدای بازی خودتان را برای یک چالش سخت آماده می‌کنید. می‌توانید شش دستاورد در بازی به‌دست آورید که قابلیت‌های متفاوتی مانند حرکت دادن نوارهای چندضلعی به جای مثلث کوچک در اختیارتان قرار می‌دهد. این بازی برای گوشی‌های آیفون نزدیک 3 دلار و برای گوشی‌های اندرویدی نزدیک 2 دلار قیمت دارد.

غیرقابل ورود

ادوارد اسنودن را به خاطر دارید؟ کارمند افشاگر NSA ایالات‌متحده که از جاسوسی این سازمان از مردم و شنود تلفن‌هایشان خبر داده بود. حالا این مهندس که به یکی از مدافعان سرسخت حریم خصوصی تبدیل شده است، اپلیکیشنی را عرضه کرده که گوشی هوشمند شما را به یک سیستم امنیتی کامل تبدیل می کند. اپلیکیشن Haven با استفاده از حسگرهای گوشی می‌تواند اتفاقات اطراف خود را تشخیص داده و به شما اطلاع دهد. فرض کنید می‌خواهید اتفاقاتی را که در نبود شما در یک اتاق می‌افتد، زیر نظر بگیرید. برای این کار کافی است اپ را در حالت فعال قرار داده و گوشی را در اتاق جا بگذارید. Haven می‌تواند صداهای اطراف را ضبط کند، تغییرات نور محیط را تشخیص داده و جابه‌جایی موبایل را به اطلاعتان برساند. همچنین امکان کنترل و دریافت اطلاعات این گوشی با گوشی یا گجت‌های دیگر نیز وجود دارد.

بدون من سفر نرو

اگر اهل سفر هستید یا حتی دیدن مجازی نقاط دیدنی جهان برایتان جذاب و هیجان‌انگیز است، اپلیکیشن فارسی زبان «وی‌تور» می‌تواند خوراک تصویری مناسبی را برایتان تامین کند. وی‌تور یک مجله ویدئویی گردشگری است که با صدها ویدئوی گردشگری مختلف با موضوعات آشنایی با تاریخ، فرهنگ و آداب مردم نقاط مختلف کره زمین، انتخاب مقصد بعدی سفرها، شناخت فرهنگ غذایی و سلامت کشورهای مختلف، تماشای زیبایی‌های جهان و موضوعات دیگری مانند موسیقی ملل می‌تواند حسابی شما را در سفر و مواجهه با تجربه‌های جدید همراهی کند. وی‌تور هم ویدئوهای زیبا و کاربردی در رابطه با سفر را به شما عرضه کرده و هم با ویدئوهای جالب شما را سرگرم می‌کند. آموزش پخت غذاهای کشورهای مختلف از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن است. ویدئوهای وی‌تور به‌صورت حرفه‌ای دوبله شده و هر روز با ویدئوهای جدید به‌روز می‌شود.

نابودی شماره‌های تکراری

کمتر کسی است که با مشکل شماره‌های تکراری روی دفترچه تلفن گوشی هوشمندش روبه‌رو نباشد. شماره‌هایی که از روی سیمکارت، تلگرام یا اکانت جیمیل شما به گوشیتان وارد شده‌اند معمولا با هم تناقضاتی دارند و ممکن است از یک شماره چند نسخه مختلف داشته باشید و با نام‌های مختلف ذخیره شده باشد. برای رهایی از چنین مشکلی می‌توانید اپلیکیشن Contacts Optimizer را نصب کنید. این اپ در اولین قدم، مخاطبان شما را آنالیز کرده و تمام شماره‌های شما چه در حافظه دستگاه و چه در اکانت گوگلتان را پایش می‌کند. در قدم بعد شما با شماره‌های مشابه مواجه می‌شوید و به دلخواه خودتان آنها را با هم یکپارچه کرده یا یکی از آنها را انتخاب می‌کنید. علاوه بر این Contacts Optimizer این کار را به‌صورت خودکار نیز انجام می‌دهد. نسخه حرفه‌ای این اپ با نام Contacts Optimizer Pro با قیمت حدود 2 دلار برای سیستم عامل آی‌اواس عرضه شده است.

خلاصی از لینک‌های بلند

حتما برای شما هم پیش آمده که مجبور شوید از یک لینک بلند در داخل متن استفاده کنید. لینک‌های بلند، ظاهر نامرتبی دارند و اگر بخواهید آن را تایپ کنید، طولانی بودن کار را سخت می‌کند. همین مشکلات باعث شده، کوتاه‌کننده‌های لینک رواج پیدا کنند. سایت‌های مختلفی وظیفه کوتاه کردن لینک‌ها را برعهده دارند که می‌توان به bitly.com وhttps://goo.gl اشاره کرد، اما اگر می‌خواهید یک ابزار راحت و دم‌دستی روی تلفن همراه خود داشته باشید، پیشنهاد ما به شما اپلیکیشن «کوتاه‌ساز لینک - لینکک» است که نیازی به نصب ندارد و به همین دلیل هیچ فضایی در گوشی شما اشغال نمی‌کند. از طرف دیگر این اپلیکیشن با صرفه‌جویی در مصرف اینترنت به شما امکان اشتراک لینک‌های کوتاه شده‌تان را می‌دهد. همچنین می‌توانید آمار کلیک و بازدید و سیستم‌عامل کسانی را که از لینک بازدید کردند، مشاهده کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها