پرسپولیس بازی برده را با تساوی عوض کرد

ادامه اعصاب خردی برانکو

تساوی در ورزشگاه غدیر اهواز و مقابل تیم سوم جدول به هیچ وجه نتیجه بدی نیست، اما وقتی تیمت تا دقیقه 89 با نتیجه یک بر صفر جلو باشد و این برتری را از دست بدهد، این تساوی می‌شود یک نتیجه اعصاب خردکن.
کد خبر: ۱۱۰۶۲۴۰

پرسپولیس فعلا روی نوار این نتایج اعصاب خردکن قرار گرفته است. آنها هفته گذشته 120 دقیقه تمام مقابل صنعت نفت موقعیت‌سوزی کردند تا درنهایت در ضربات پنالتی مقابل این حریف شکست بخورند و از جام حذفی کنار بروند. این بار هم مقابل فولاد داستان به نوعی دیگر تکرار شد. پرسپولیس می‌توانست نیم فصل دوم را با یک برد شیرین در اهواز آغاز کند، اما درست یک دقیقه قبل از این‌که بازی به دقیقه 90 برسد، دروازه علیرضا بیرانوند روی ضربه رحیم زهیوی باز شد.برانکو که در این بازی پس از مدت‌ها از ترکیب فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان در میانه میدان استفاده کرده بود، از ترکیبش راضی به نظر می‌رسید چراکه با برد به رختکن رفت. قرمزها در این بازی حساس خیلی زود به گل رسیدند. مسلمان، آقای پاس گل لیگ برتر در دقیقه 13 با ارسالی مواج پاس گل هشتم خود را در این فصل داد تا گادوین منشا با ضربه سر دروازه فولاد را باز کند. این گل می‌توانست گل 3 امتیازی جدال غدیر باشد، اما زهیوی در آخرین دقیقه کار را به تساوی کشاند.

بیرانوند رکورد آرمناک را شکست

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس توانست پس از بسته نگه داشتن دروازه خود به مدت بیش از 704 دقیقه رکورد بسته نگه‌داشتن متوالی دروازه در تاریخ لیگ برتر را بشکند. این رکورد تا قبل از این با 704 دقیقه در اختیار آرمناک پطروسیان دروازه‌بان ارمنستانی سپاهان بود، اما بیرانوند که در هفت بازی متوالی دروازه‌اش را بسته نگه داشته بود، در این بازی هم تا دقیقه 88 گل نخورد تا رکورد کلین شیت در تاریخ لیگ برتر ایران را به 718 دقیقه افزایش دهد. در این فهرست آرمناک پطروسیان، سیدعلی حسنی‌صفت و وحید طالب‌لو در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها