بعد از 16 روز استراحت، تیم‌های لیگ برتری نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر این فصل را آغاز کردند.
کد خبر: ۱۱۰۵۴۱۵

پیکان تا هفته یازدهم 7 برد پشت سر هم را تجربه کرد تا خود را به مکان دوم جدول برساند. این تیم دو روز حتی صدرنشینی را هم تجربه کرد. اما نگون‌بختی پیکان از زمانی آغاز شد که نگاه‌ها روی این تیم متمرکز شد و همه به دنبال آن افتادند که دلیل موفقیت این تیم را پیدا کنند. از آن زمان تاکنون، این تیم رنگ برد را ندیده است و دیروز هم در برابر پدیده به تساوی یک بر یک رسید. از هفته دوازدهم به این‌سو، یعنی در 5 هفته اخیر این تیم به ترتیب مساوی و باخت را به صورت یکی در میان تجربه کرده است تا از 5 بازی اخیر خود تنها 3 امتیاز به دست آورد. این تیم حالا فولاد و پارس جنوبی جم و پرسپولیس را بالای سر خود می‌بیند و رویای گرفتن سهمیه آسیایی برایش به مرور کمرنگ و کمرنگ‌تر می‌شود.

اما ذوب‌‌آهن که با سودای کسب قهرمانی جام حذفی و لیگ برتر، امیر قلعه‌نویی را جذب کرد، بعد از آن‌که در خانه به فجرسپاسی لیگ‌یکی باخت و حذف شد، همه امید خود را به لیگ برتر دوخت تا در این لیگ به موفقیت برسد؛ اما این تیم حالا با این روند، هیچ بختی برای خود قائل نیست. ذوب آهن دیروز در خانه مقابل تیم ته جدولی سیاه جامگان به تساوی بدون گل رسید. اگر در بازی‌های فردا، استقلال و گسترش فولاد امتیاز بگیرند، ذوب‌آهن دو پله سقوط خواهد کرد. اعضای هیات مدیره ذوب‌آهن بعد از شکست
4 بر صفر مقابل پرسپولیس با قدرت از سرمربی خود حمایت کردند اما مشخص نیست این حمایت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

دیروز دو دیدار دیگر هم برگزار شد. سپیدرود در رشت مقابل تیم بحران زده نفت تهران به برتری 3 بر یک رسید و سایپا هم در تهران مقابل سپاهان به تساوی یک بر یک دست یافت.

برنامه بازی‌ها ـ یکشنبه

فولاد ـ پرسپولیس (14:30)

تراکتورسازی ـ استقلال خوزستان (14:30)

استقلال تهران ـ صنعت نفت آبادان (16:25)

پارس جنوبی جم ـ گسترش فولاد (16:30)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها