ماکسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس می‌داند که با پیروزی مقابل رم در هفته هجدهم سری A در خانه هم می‌تواند سال 2017 را با پیروزی به پایان برساند و هدیه‌ای خوب به طرفدارانش در آستانه کریسمس بدهد و هم این‌که فاصله خود را با یکی از رقبای صدرنشین بیشتر از پیش کند.
کد خبر: ۱۱۰۵۲۶۴

شاگردان آلگری از 17 بازی قبلی 41 امتیاز به دست آورده و تنها با اختلاف یک امتیاز کمتر از ناپولی، در جایگاه دوم قرار دارند. در طرف مقابل، شاگردان اوزه‌بیو دی فرانچسکو با کسب 38 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته‌اند. با توجه به بازی سخت این هفته ناپولی مقابل سمپدوریا رده ششمی، هر دو‌تیم می‌دانند که کسب پیروزی می‌تواند آنها را به صدر نزدیک‌تر کند. بازی امشب را در واقع باید تقابل بهترین خط حمله و خط دفاع لیگ ایتالیا دانست. یووه با 44 گل زده بهترین خط هجومی را در بین تیم‌های ایتالیایی به خود اختصاص داده است و در مقابل رم تنها ده بار دروازه خود را مقابل حریفان باز شده دیده است. شاگردان آلگری تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا به روند رو به رشد خود در لیگ ادامه دهند. آنها در حالی به مصاف رم می‌روند که پنج بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند که یکی از آنها پیروزی یک بر صفر مقابل ناپولی بود. شاگردان دی فرانچسکو نیز در حالی پا به آلیانس استادیوم می‌گذارند که از ماه اکتبر (نزدیک به دو ماه) تاکنون در سری A شکست نخورده‌اند.

دیبالا، ستاره آرژانتینی یووه گرچه در هفته‌های اخیر درخشان ظاهر نشده، اما با 12 گل زده و حضور در جایگاه سوم گلزنان کالچو همچنان امید اول بانوی پیر برای گلزنی به حساب می‌آید. در طرف مقابل، امید اول رمی‌ها برای گلزنی ادین ژکو است که تا اینجای فصل هشت گل به ثمر رسانده است. یکی از نکات جالب این بازی، غیبت بوفون و کیه‌لینی به دلیل مصدومیت است که طی سال‌های اخیر بازیکنان ثابت این تیم مقابل رم به حساب می‌آمدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها