ولایتی: برجام هیچ شرطی ندارد

عضو هیات نظارت بر اجرای برجام گفت: این‌که بگویند برجام را قبول داریم ولی باید در زمینه مسائل منطقه‌ای و برنامه موشکی ایران مذاکره کنیم، این مشروط کردن برجام است و به هیچ عنوان برای ما قابل قبول نیست. برجام هیچ‌گونه شرطی ندارد.
کد خبر: ۱۰۸۴۳۱۶

علی‌اکبر ولایتی در حاشیه دیدار فرستاده ویژه فرانسه در امور سوریه در جمع خبرنگاران نسبت به برخی اظهارات طرف‌های غربی در قبال برجام واکنش نشان داد و گفت: به نظر می‌رسد آنها باید در اظهارات‌شان دقت بیشتری داشته باشند.

رئیس هیأت موسس دانشگاه آزاد افزود: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها چه حقی دارند که درخصوص حضور یا عدم حضور ما در منطقه اظهار نظر کنند و بگویند که چه کسی چه کاری انجام بدهد! ولایتی درباره موضع ایران در قبال اعلام راهبرد جدید آمریکا در برابر ایران و وضع تحریم‌های بی‌سابقه علیه سپاه، تاکید کرد: آقای ترامپ و کنگره آمریکا تاکنون آن‌طور که باید برجام را رعایت نکرده و تحریم‌ها را هم ادامه دادند. آنها در حال انجام بازی سیاسی هستند.

وی گفت: ایران طولانی کردن اجرای برجام را نمی‌پذیرد، ترامپ فرد قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌تواند بگوید که ما سپاه داشته باشیم یا نداشته باشیم؛ سپاه تبلور مقاومت مردم ایران و برخاسته از دل مردم است و هر مسئول خارجی که علیه سپاه صحبت کند در واقع علیه مردم ایران صحبت کرده است./ فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها