خبر هفته

رکورد پیش‌فروش گلکسی نوت 8

بعد از ناکامی سامسونگ در فروش گلکسی نوت 7 (به دلیل مشکل باتری و آتش گرفتن آن)، این شرکت کره‌ای خود را برای فروش گسترده و رکوردشکن محصول تازه معرفی شده خود یعنی گلکسی نوت 8 آماده کرده است.
کد خبر: ۱۰۷۳۳۸۲

طبق اعلام سامسونگ، پیش‌خرید این تلفن عظیم‌الجثه، گوی سبقت را از دیگر محصولات سری نوت این شرکت ربوده و در پنج روز اول، 5/2 برابر گلکسی نوت 7 در همین بازه زمانی سفارش پیش‌خرید داشته است. برای درک استقبال کاربران از گلکسی نوت 8 بد نیست بدانید که تنها در 24 ساعت اولیه شروع پیش‌فروش این گوشی، 395 هزار واحد از آن سفارش داده شده است. فروش این محصول از روز جمعه در آمریکا، کره جنوبی و چند کشور دیگر آغاز شده و به گفته دی‌جی کو، رئیس واحد ارتباطات موبایل سامسونگ الکترونیکس، این شرکت پس از انجام یک نظرسنجی به این نتیجه رسید که 85 درصد از کاربران فعلی گوشی‌های سری نوت همچنان به این برند وفادار خواهند بود و به همین دلیل هم نوت 8 معرفی شد.

الکام گیمز برگزار شد

مسابقات بازی‌های رایانه‌ای و ویدئویی الکام گیمز از 11 تا 25 شهریور در مجموعه فرهنگی باغ کتاب تهران برگزار شد. در این دوره، 11 رشته بازی روی سه پلتفرم کنسول PS4، PC و موبایل یا تبلت به‌صورت آنلاین و حضوری در نظر گرفته شده بود که در نهایت به برندگان هر رشته جوایزی اهدا شد. از بازی‌های این رقابت می‌توان به فیفا 17، Rainbow SIX، کانتر استریک و بازی‌های ایرانی ارتش‌های فرازمینی، مبارزه در خلیج عدن و شتاب در شهر 2 اشاره کرد.

شرکت تایوانی ایسر نیز در حاشیه مسابقات الکام گیمز با حضور مدیران سازگار ارقام از عرضه محصولات خود در ایران خبر داد. این شرکت که بیش از 40 سال است فعالیت خود را آغاز کرده در زمینه لپ‌تاپ و کامپیوترهای رومیزی توانسته بازار پررونقی به دست بیاورد. به گفته سعید فرازمند، مدیر فروش منطقه ایسر در ایران و خاورمیانه، محصولات ایسر در حال حاضر شامل نوت‌بوک‌های اسپایر، سوئیفت، اسپایر اسپین و Predator می‌شود. ایسر برای نامگذاری محصولاتش در حال حاضر از اعداد استفاده می‌کند، به عنوان مثال اسپایر 1، 3، 5 و 7 که هرچه عدد آن بالاتر برود، نشان از ارتقای کیفیت و مشخصات دستگاه دارد یا برای سری سوئیفت، عدد 7 نشان‌دهنده سبک‌ترین و بهترین محصول است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها