سریال محبوب شبکه یک به روزهای پایانی ضبط رسید

«پایتخت5» با قصه‌ای متفاوت

سریال «پایتخت 5» این‌بار در دراماتیک ترین لحظات در فضایی مفرح روایت می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۷۰

به گزارش روابط عمومی سریال، الهام غفوری تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی خبر از روزهای پایانی سریال در فصل پنجم داد و افزود: در پروداکشنی ویژه و خاص روزهای پایانی سریال جلوی دوربین سیروس مقدم است.

غفوری ادامه داد: فصل پنجم سریال در فضایی جدید و با سبک و سیاقی دیگر نسبت به آنچه تا به حال دیده‌اید ساخته می‌شود و قطعا این مساله کار تولید را سخت و طاقت‌فرسا خواهد کرد. به گفته وی، پایتخت5 چه به لحاظ داستان و چه به لحاظ ابعاد مختلف شخصیت‌ها و نوع قصه‌گویی نیازمند ساخت دکور، انتخاب لوکیشن‌های ویژه و... بود و این مساله کار ما را در اجرا سخت‌تر از قبل کرده است.

تهیه‌کننده پایتخت ادامه داد: من و تیم فعال در این پروژه سنگین امیدواریم توقع چند ساله مردم از سریال پایتخت که هر ساله کار ما را سخت‌تر کرده است امسال نیز برآورده شود. سریال پایتخت با مشارکت سازمان هنری اوج اردیبهشت امسال در استان مازندران کلید خورد و تا به امروز در لوکیشن‌هایی مختلف از جمله شیرگاه، ساری، قائمشهر، جاده، جنگل، شمال شرق تهران، فرودگاه، شهرک سینمایی دفاع مقدس و.... جلوی دوربین رفته است.

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی، مجتبی بلال حبشی، مصطفی بلال حبشی، سلمان خطی و... بازیگران این سریال هستند.

سری پنجم سریال پایتخت به تهیه‌کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم ساخته می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها