شبکه آی‌فیلم که آخر هفته‌ها یک فیلم سینمایی برای مخاطبانش به نمایش می‌گذارد، این هفته «ابراهیم خلیل‌الله» را از هر سه کانال فارسی، عربی و انگلیسی به ترتیب در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه روی آنتن خواهد برد.
کد خبر: ۱۰۶۷۸۷۳

به گزارش روابط عمومی شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی ابراهیم خلیل‌الله به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی محمدرضا ورزی ساخته سال 1384 است که برای نمایش آخر هفته از این شبکه آماده پخش شده است.

این فیلم دوران به نبوت رسیدن حضرت ابراهیم را روایت می‌کند. ابراهیم که در میان کافران بزرگ شده، اطرافیانش را به پرستش خالق خود فرامی‌خواند. او به سبب شکستن بت‌ها به آتش انداخته می‌شود، اما آتش برایش گلستان می‌شود.

محمد صادقی (ابراهیم)، بهزاد فراهانی (آزر)، چنگیز وثوقی (نمرود)، فخرالدین صدیق‌شریف (شیطان)، میرطاهر مظلومی (هارپاک)، نگین صدق‌گویا (ساره)، روشنک عجمیان (هاجر) و حسام نواب صفوی در نقش اسماعیل در ابراهیم خلیل‌الله، به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خسرو فرخزادی، لیلا بلوکات، محسن صادقی‌نسب، مظفر شمس کاظمی، مسعود عجمی، رامین مهاجرانی، محمدرضا مؤمنی، مرتضی حسینی‌راد و مریم ورزی از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی مقابل دوربین رفته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها